1-Her şey Böyle Başladı...

16 2 4
                                    

Lisa uyandığında gün yeni ağarmişti.Sanki kendini yıllarca uyumuş gibi hissediyordu. Oysaki iki haftadir komadaydı.Önce etrafına iyice bir baktı,ardından seslendi"anne?" Ama kimsecikler yoktu sanki.Sol kolundaki serumu yavaşça çıkardı.Narin kolları iki haftalık zaman diliminde iyice güçsüzleşmişti.Bir deri bir kemik kalmıştı.Oda savaştan çıkmış gibiydi, heryerde kan lekeleri ve organ parçaları vardı.Lisa dayanamadı ve kustu.İşin garip yanı şu ki midesinde bir besin vardi.Demek ki yakın zamanda biri onu beslemişti.Belki canından çok sevdiği annesi ve babası hala kapının önünde bekliyordu.Aniden odanın kapısının önünden gecen bir şey gördü. Bu şey ne insan di ne hayvan cok farkli biseydi.koşar adımlarla bir silah aramaya başladı.Çünkü lise zamanlarında diğer kızların aksine o video oyunlarına merak salmıştı ve bir zombi Nasil haklanır iyi biliyordu.lisa komaya girmeden birkaç gün önce ilk zombi vâkasının L.A(Los Angeles)'ta olduğunu görmüstu.Yani bunun olucagını biliyordu.Lisa düşüncelere dalmışken kapıdan bir ses geldi"BÖÖGGGHH"bu bir zombi kükremesiydi.Hastaneyi ele geçirmis olmalılar diye düşündü.Ama nasil bunca zaman-artik ne kadar komada kaldıysa-nasil yakalanamamıştı? Neden annesi onu götürmemişti?Derken sese doğru kulak verdi.Lisa hemen masanın üzerine duran lambayı aldı ve temkinli adımlarla kapıya doğru ilerledi ve üzeri kanla kaplı kapıyı açtı.Açar açmaz içeri berbat bir leş kokusu girdi ve ardından o şey, ama artık o bir şey değildi çünkü o şey zombiye dönüşmüş olan annesiydi!Gördüğü şey onu şoka soktu.Çünkü karşısında ki onu yemeye çalışan zombi annesiydi!Evet öz ve öz annesi.Yapılması gerekeni biliyordu ama tereddüt etti.Zombi-yani annesi-uzerine atıldı ve yüzünü ısırmaya çalışti. Lisa gözyaşları içinde lambayı annesinin kafasına vuruyordu.Birkaç darbe sonrası annesi yere yığıldı. Lisa mantıklı bir kızdı,tutup da sırf annesi öldü diye böyle tehlikeli bir dünya da gardını indirip çocuk gibi aglayamazdi.O Zümrüt renkli gözlerinden akan yaşı sildi ve eşyalarini toparladı.Gerçek macera daha yeni başlamıştı...

Ölüm'ün Fisiltısı Umut'un IşığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin