Lisa hastaneden taburcu olmuştu-kendi kendini taburcu etmişti-ilk işi evine, o sıcak yuvasına dönmekti ama hala yerindeyse tabi.Yollar adeta savaş alanına dönmüştü arabalar öylece terk edilmişti.Sanki birileri bir şeylerden kaçıyor du. Lisa nin içinden bir ses ona arkasına bakmasını söyledi ve haklıydı da .Milisaniye ile ısırılmaktan kurtulmuştu.Aniden arkasına dönüp zombi yi geriye doğru itti ve elindeki üstüne kan bulaşmış-annesinin kani-lambayi kafaya doğru nişan aldı ve 3 darbe indirdi.Ucuz atlatmıştı.Zombi yere yığıldı.Artik daha dikkatli olması gerektiğini biliyordu.Etraftaki terkedilmiş arabaları kontrol etti önce,neredeyse hepsinin anahtarları üzerinde duruyordu.En fiyakali olanını seçti ve yola koyuldu.Kafasinda binbir türlü şey dönüyor du.Babasi hala hayatta mıydı?Peki hayattaysa nereye gitmiş olabilirdi?Ya öldüyse ya yeniden yapması gerekirse aynı şeyi? Düşüncelere kapılmış giderken araba anı bir gürültü ile sallandı.Şuanda eskiden zenginlerin oturduğu ve içinde kendi özel lunaparkı bile olan lüks bir sitedeydi ve aniden arabası 3 zombi ye çarptı.Önce arabada beklemeye karar verdi ama bu bir çözüm yolu değildi.Arabanın arka koltuğuna geçip biraz karıştırdı ortalığı ve altta birkaç mermi ile birlikte küçük bir silah buldu.İste aradığı Fırsat gelmişti.Önce etrafına bakındı hava kararıyordu.Mantikli olan şey 3 tane zombi yi boşvermekti ama bu zombilerin yaptığı gürültü daha da fazlasini toplayacakti bunun yanında arabadan inip silahla onları indirebilirdi -3 headshotla- ama bu da daha fazla zombi nin toplamasina sebep olurdu.
Önce bir durakladı, kafasını toparlayıp inmeye hazırlaniyordu ki yaklaşık 100m metre öteden çığlık sesi duydu birilerinin yardıma ihtiyacı vardı.Artik seçim şansı kalmamıştı eğer o kişi ye yardım etmezse başı daha çok derde giricekti-ses onları çeker ve kız çok ses çıkarıyordu-arka kapidan indi ve koştu.3 zombi onu kovalıyor du ama durum vahim di çünkü çok yavaştilar.lisa adım adım sesin geldiği yere yaklaşti.Dudaklarindan şu sözcükler döküldü"Aman Allah'ım bu da ne"karşısında bir kız-19 lu yaşlarda-ve bir oğlan-o da onun kardesi gibiydi-bir direğe çıkmışlardı.Altlarinda aç bakişlarla onları yemeye çalışan onlarca zombi.Lisa'yi farketmemişlerdi,çünkü çalının altındaydı ve hemen yanında şansına, kaçabilecek bir merdiven de vardı.Ama küçük bir şeyi unutmuştu arkasındaki 3 zombi ona doğru ilerliyor şu aralarında 10m anca vardı.eger hareket ederse ses yapar bütün zombileri üzerine çekerdi ama etmezse de 3 zombi onu öldürürdü.mantikli olanı yaptı ve yapabilicegi kadar ses yaptı.Bu sayede bütün dikkati üzerine çekmeyi başardı hemen merdivene koştu ve tirmandi. Artık çatidaydi ama küçük bir sorun vardı hemen altında onu afiyetle yemek isteyen yaklaşık 20 zombi vardı hepsini tek tek haklayamazdi.Tam işte şuan öldüm ben derken 2 kardeş-en azından o öyle diyor-ona el salladı ve teşekkür etti.Sansina onlar işaret dili biliyor du.Uzaktan işaretle planı anlattılar.Sira uygulamaya geçti.Çatidan boş olan kısıma doğru atladı ve ..........
(Gelecek bölümde)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm'ün Fisiltısı Umut'un Işığı
AcciónLisa nin zombilerin ele geçirdigi bir dünyada 2 haftalık koma sonrası uyanması ve yaşadığı aksiyon dolu hayatını konu alan bir aksiyon kitabi