bab 2

31 4 0
                                    

Pada suatu hari amira lambat msk kls dan terburu buru...aduhhh!!buta ke??kata syafiq kepada amira..saya minta maaf ye..amira terus kutip buku nya dan buku syafiq yg terjatuh itu dan berlalu pergi...ishh pereempuan ni..nak kata buta dh pakai spek mata..geram betul aku dgn dia...

Pada suatu petang di taman..awk??semalam kat U saya terlanggar awk..saya minta maaf tau..kata amira pada syafiq..syafiq hanya membalas satu jelingan mata..kalau awk nak sruh saya maafkan awk awk kene ikut syarat ni.apa dia??
Perkenalan kan diri awk..
Nama saya amirah umur 20..saya tinggal di taman impian...syafiq hnya membalas dgn mengganggukkan kpla nye..awk kene bagi nombor awk kat saya... 012-947 8054..nti saya text awk kene jawab.. time awk x bz awk kene chat saya..amira hanya mengangguk kan kepala..awk kene belanja saya ok...(ciri ciri seorang lelaki jatuh cinta dgn perempuan..minta macam macam)amirah hanya mengganggukkan kepalanye tanda setuju..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Awk order lah..kata amira..amira memanggil pelayan untuk meminta order..saya nak kek chesse dan air jus oren ye..awk??
Ape makanan paling mahal disini ye dik??apahal lah mamat nie kata amira dlm hati..
Makanan disini yg paling mahal ialah .....(maaf ye tak de idea)
Berapa harganye..harga nya rm 98.00..what!!?? Kata amira dlm hati..boleh ke awk bayar??syafiq berkata sambil mengangkat kening nye..(bkn kata rasa nya tpi perli..huhu)boleh je..sblm apa apa yg berlaku pada saya saya x nak ade org yg masih mrh  saya..your means??
My means saya x nak waktu saya x de dh kat dunia ni saya merana atau menderita dlm kubur tu sbb saya masih membuat salah kat org dn org itu tidak memaafkan..itu kan dosa...ye saya tau lah cik adikkk...

Sewaktu mereka tngh menjamu selera anita ternampak syafiq  mkn dgn pempuan lain..dia berasa sngt cemburu..(makna nye anita masih ade perasaan dekat syafiq..)ishh aku kene hancurkan hubungn mereka sblm mereka mempunyai ikatan yg sah..kata anita didlm hati..syg..abg ckp dgn awk niii??aih abg minta maaf tau..ermm kenapa trmenung jauh sngt?emm xpelah jom kita gi shoping plkk..(anita ni suka tukar topik)ok..kata bkl tunang anita..
.
.
.
.
.
Iqwan..ye??awk suka x perempuan dlm gmbr yg saya bagi kat whatapps smlm..(kawan anita)wow comell..mantopp..lebih cantik dripa awk dan author...awk rasa awk nak x kawen dgn dia..ishh mestilah wan nak..perempuan camtu mesti banyak skander..ermmm..skrg ni dia tgh bercinta dgn bkl suami aku..ape kata kita sama sama hancur kan perhubungan dia...ish ape lah kau ni anita..x baik hancurkan hubungn org..ishh kau ni wannn fikir lab sikit...dia tgh bercinta dgn future husband I...ape dia x putus kn hubungan aku dgn future husband aku..ye lhh aku nk masuk umur 31 x kawin lgi..for  her aku snggup buat apw ape..not for her but for bakal isteri kau...omaigott x lma lGi aku akn kawin...yess..besok kau free x??kata anita pada iqwan
Of course free..ok aku nk jupe kau kat TC kk..pukul 9 mlm..ok...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 17, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

taman cintaWhere stories live. Discover now