Bir Genç Kızın Gizli Defteri 19

1.6K 40 1
                                    

Eve gittiğimizde bizi bekleyen bişey vardı.Ama o neden burdaydı?Niye geldi?

Ben:Amy niye burda bu?

Amy:Bilmiyorum bende.Seninle konuşmak istiyomuş.

Ben:Tamam.Biz odadayız.

Odaya çıktığımızda ona bin ton soru sormuştum.Ama sorularımı yanıtsız bırakarak bana sarıldı.

Ben:Çekermisin şu kollarını üstümden!

Austin:Bana kızgın olduğunu biliyorum ama...

Ben:Ama ne Austin ben daha ne kadar senin yalanlarını dinleyiceğim ya!

Austin:İnan bana sana söylediklerim yalan değil.

Ben:Austin biliyomusun eğer ben buraya ailemle gelmeseydim bunları yaşamıycaktım.Evet Türkiyede böyle bir arkadaşlık yok.Ve yine Türkiyede böyle şeyler yok ama bazı erkeklerde dürüstlük var.Bazen diyorum keşke gelmeseydim buraya.

Austin:Mia bak söylediklerinde haklı olabilirsin ama ben sana hiçbir konuda yalan söylemedim.

Ben:Evet bizim birlikte olmamızı herkes istiyo ve yakıştırıyolarda ama ben sana daha ne kadar güvenicem.Ben sana bir şans vermiştim o şansıda iyi değerlendiremedin.Ben sana daha kaç kere şans vericem.Belki yine aynısı olucak.Bak sana zaman vericem ama çıkmıyıcaz sadece arkadaş olucaz tamammı?

Austin:Tamam.

Alis bana soru dolu gözlerle bakıyodu.Ama ben o kadar kötüydümki.Evet Austini seviyodum ama ona nasıl güvenicem ki.

Ben:Arkadaşlar size bişey söylicem.

Justin:Söyle.

Ben:Ben Türkiye'ye gitmek istiyorum.

Alex:Neden Mia?

Alis:Mia niye?

Amy:Mia bizi bırakıp gidemezsin ya biz burda kardeş gibi olduk.Mia saçmalama!

Justin:Mia şaka yapma.

Ben:Arkadaşlar burda yaşadığım olaylar helede Austinle yaşadığım olaylar bana çok kötü geldi.

Amy:Mia herşey düzelicek zamana ihtiyacınız var sizin.Ne demek Türkiye'ye gidiyorum?

Ben:Ya bilmiyorum son zamanlarda yaşadıklarım hiç alışılageldik şeyler değil Amy.Kaldıramıyorum bu tür şeyleri.

Alis:Canım bak ona zaman tanı.Herşey düzelicek zaten niye böyle bi düşünceye kapıldın?

Ben:Belkide buraya gelmeseydim bunlar olmayacaktı.

Alis:Sen demezmisin her işte bir hayır var diye bak demekki neymiş her işte bir hayır varmış.Sen biraz daha düşün.Düşün ve düşün iyic karar ver sonra de böyle böyle diye tamammı?Şimdi aklındn çıkar o düşünceyi.

Ben:Tamam.

Alis:.....?

Bir Genç Kızın Gizli DefteriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin