BU DA MI GOL DEĞİL ?

37 2 2
                                    

ÖYLE HİKAYEME ÖLÜP BİTMENİZİ BEKLEMİYORUM TABİKİ DE , AMA KENDİ ÇAPIMDA DA YAZMAYI SÜRDÜRÜCEM :D UMARIM OKURKEN KEYİF ALIRSINIZ.YAZIM HATALARINI GÖRMEZDEN GELMEYİ Bİ KERECİK DENERMİSİNİZ :D DÜZELTMEYE ÇALIŞIYORUM BAZEN TELDEN YAZDIĞIM İÇİN OLABİLİYO.VOTELERİNİZİ VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER :*

^^^^^^^^^^^^^^^

Allahıım öldürücem onuu öldürüceem.Defolup gitti, bebeye bak.Kendine gel yasemin .Şu an öyle işkenceler geçiyo ki kafamdan, çin işkenceleri benim işkencelerim karşısında 'büyüksün ablam ' diyerek eğilir.

Hayır şimdi eve dönsem , fuat amcanın gazabı ve gavatlığından korkuyorum.Hemen  telefona yapışacak biliyorum .Ortaokuldayken okuldaki kızlarla kavga etmiştik,gömleğim falan yırtık eve gitmiştim, babamda işteydi .Annemle babam ayrı , bu arada annemle görüşmüyorum ama konumuz bu değil ,neyse.babam işte olduğu zamanlar karşı komşumuz (dedikodunun allahını yapan emine teyze olur kendileri ) emine teyzeye giderdim.O günde üstüm başım yırtık içinde gittim emine teyzelere, çaldım kapısını.Anam bu beni bir gördü bastı feryadı 'guzuum sana naptılarrr hangi erkek kıydı sanaa dokundu muu yavruuum ?' diye tüm mahalleyi ayağa kaldırdı.halbuki bizim sınıftaki beni sevmeyen şeytani kızların çıkardığı 'ayşe merti seviyo ya mert de aslında onu seviyodu şu şıllak yasemin ayşenin elinden merti almaya çalışıyo ' konulu bi kavgaydı.'Kimse dokunmadı emine teyze, bağırma yaa  lütfen'  demeye kalmadı o geceyi karakolllarda geçirmiştik.Aynısı fuatta niye olmasın adam bağnaz sonuçta beni kapı dışarı bile atar.O zamanlardan gelen tecrübem ile bu fikirden kolayca sıyrıldım ve attım kendimi en yakın mağazaya .

Yuh be incecik bu tişört ,50 lira ne laan ne ?? gibi feryatlarımla içten içe boğuşurken , bir de ne görim? .Benimki mağazanın erkek reyonundan kendine tişört bakmasın mı ? Baksın .Baksın allahın cezası şey .Burda da buldu beni.Şimdi gösteririm ben sana deyip koşuyordum ki hoop yanına sarışın, fiziği taş olan bi hatun geldi.Yılışık yılışık bir birlerine gülümsemeler , kollarını mıncıklamalar falan .beynimden vuruldum resmen .Lan daha az önce beni suya ittin , aramızda onca şey yaşandı ,bi geçmişimiz var sonuçta, nasıl kıydın bizee nasıll ?. Ayy yeminle saçmalıyorum ne yaşadın lan sanki.Şu gördüğüm beğendim kendime yakıştırdığım münasip bulduğum erkekleri sanki sevgiliymişiz gibi benimsemiyo muyum ? İşte ben hep bundan kaybediyorum.

Ne ara üstünü değiştirdin traşını oldun da kız arkadaşınla fingirdeşmeye mağazalarda sürtmeye geldin be hayvan.Ha bi de ne ara boyun 5-6 cm kısaldı.Yanlış mı gördüm acaba çamurlu suyun etkisiyle.Amann konu bu değil.Bir de bana bak mençıstır köylüsü gibiyim. Gören 'al kızım bu 50 lirayı git hayrına bi şeyler al ' der.Hayır yani bir de ne bu rahatlık canım ? Ama  hımına koyucam şimdi senin bekle gör.

Sen misin bana bunu yapan? .Bunu sen istedin oğluum , dedim ve acele bir şekilde koştum bunların yanına.Bunlar beni görünce bi şaşırdı. Ne istiyosun der gibi bakıyolar.'ölmenizi istiyorum , defolun lan ilk ben geldim bu mağazaya ' demicektim tabii ,ama aklımdan da geçmedi değil.Yok yasemin söyle istersen , çocuk gibi. Onun yerine 'ayy canım yaa hani beni arıcaktıın kız arkadaşımdan sıkıldım diyen sen değil miydin ? numaramı da bırakmıştım oysa ki ? günlerdir senin aramanı bekliyorum çok özledim seni.aramanı bekliyorum .tamam mı ?' dedim. Gülümsedim döndüm arkamı gittiim.Şu an nasıl mutluyum ,ama nasıl .Arkamda kız bağırıyo buna , hiiç aldırış etmedim bunu o istemişti çünkü ,o başlattı her şeyi.

Mutlu mutlu çıktığım mağazadan bir diğer mağazaya girdim , neyseki ucuz bişiler buldum.Kot- tişört kombinimi yapıp çıktım .Kirli elbisemi de tıktım çantama. Ya aklım hala şu salakta kaldı.Acaba naptılar ben gittikten sonra.Kız inşallah şuna okkalı  bi tokat atmıştır.Bu hayvan da kıza atmıştır kesin.Hayvan çünkü öküüüz.Umarım bir daha hiç bir yerde karşılaşmayız.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 01, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

NOLCAK ŞİMDİ ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin