Blestemul

174 3 1
                                    

Era o zi insorita.Perrie si Leigh-Anne vorbeau in camera, cand deodata Perrie o scuipa pe Leigh-Anne apoi o scuipa si Leigh-Anne pe Perrie.Apoi de frica Leigh se ascunde in dulap.Perrie se duce dupa ea si ii smulge un fir de par.Pentru potiunea lui Perrie .

Perrie:Acum este perfect.Potiunea mea este gata.

Leigh nu intelege nimic.

Leigh:Despre ce potiune este vorba?

Perrie:In sfarsit este gata si o sa o testez pe tine.

Leigh:Ce?!

Perrie:Este potiunea blestemului.O sa pun putina pe tine si o sa ai multe probleme.

Leigh:Perrie, stiu ca nu ai curaj.

             Dar Perrie, are mult curaj.Si Leigh stia ca are foarte mult curaj.Perrie a pus putina potiune pe Leigh si a inceput sa rada.

                 Dupa putin timp.Lui Perrie ii era foarte foame s-a gandit sa se duca la biserica ea avea parul verde

Parintele:Domnisoara, nu ai voie sa intri in biserica cu parul verde si imbracata in rosu cu pantofi foarte inalti.!

Perrie:Cine o sa imi zica sa nu intru un batran fara nici un fir de par in cap(si se amuza).

Parintele:Nu este voie sa vorbesti urat in Sf.Biserica.

                         Perrie lua batranul si il batu bine.Apoi intrase in altar.Dupa vazuse coliva si cozonac pe masa.Mancase tot si venise acasa.Leigh o intreba de ce esti asa bucuroasa?

Perrie:Pentru ca am fost la biserica si am batut preotul apoi am intrat in altar si apoi am mancat coliva si cozonac.

                      Leigh-Anne ramase socata si incepu sa rada.Lui Perrie ii se facuse iar foame.Doar ca sa ii faca in ciuda parintelui isi facuse parul curcubeu se imbracase in:intr-un maieu scurt blugi scurti cu tinte si platforme cu tinte.Apoi s-a dus la biserica.

Parintele:Iar tu?!

Perrie:O, da iar eu.Am venit sa manac.

Parintele:Dar , trebuie sa vina niste copii de pe strada ca sa manance si ei.

               Perrie il batu-se iar si a luat si a mancat tot.Se intoarce acasa a stat putin si iar ii se facu-se foame.

                                                                      CAPITOLUL 2

                     LEIGH-ANNE ERA CU PERRIE IN CAMERA, CAND SUNA TELEFONUL LUI PERRIE.ERA MAMA EI.

MAMA:BUNA SCUMPO! CE FACI?

PERRIE:BINE, MANANC CHEC.ZI MAI REPEDE CA AM TREABA.

MAMA:TREBUIE SA TE DUCI LA AZILUL DE BATRANI SA II DUCI BUNICII TALE CHEC.SI ARE SA ITI BANI.

PERRIE:OK!

                SI II INCHIDE TELEFONUL IN NAS.APOI EA SE DUCE LA BUNICA.PANA AJUNGE MANANCA TOT CHECUL.APOI SE DUCE LA UN OM DE PE STRADA SI II CERE VIN.SE INTALNESTE CU O DOAMNA PE STRADA SI PERRIE ZICE,,NOROC, DOAMNA".DOAMNA SE UITA MIRATA LA EA.

     AJUNGE LA AZIL.VORBESTE CE VORBESTE CU BUNICA EI SI BUNICA LESINA.PERRIE II FURA BANII SI SE INTOARCE ACASA.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 08, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

BlestemulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum