Hayatta belki de birçok şeyi kaybettim ,birçok insanı kaybettim fiziksel olarak değilde ruhen kaybettim . Değer verdiğim herkesi yavaş yavaş yok oluşlarıni izledim . Bu ne anlama gelir bende bilmiyorum . Yanlış seçimler yanlış insanları ... belki de gerçek yüzlerini görmüş oluyorduk . Belki sadece yüzümüze gülen arkamızdan konuşan insanlar biriktirdik etrafımızda . Ama bu bizim suçumuz . Her önüme gelene dost demem arkadaşım çok dostum çok azdır .
Bi aralar size çok sevdiğim bir arkadaşımın hatta dostumla olan hikayemi anlatacağım .
Yıllar önce çok yakın bir arkadaşım vardı . Onunla çok iyi anlaşırım herşeyi birlikte yapardık , eğlenirdik gezerdik hep sırlarımı anlatırdık. Ama bi süre sonra değişmeye başladı . Sürekli gidip benim anlattığım olayları başkalarına anlatmaya başladı bu benim için kötü bi durumdu. Onunla arama mesafe koydum konuşmamaya başladım . Bu hayatta olmamı sağlayan 1-2 dostum dışında başka kimse yok . Çok değer verdiğim erkek arkadaşım , kardeşim 8 senelik ömrüm ... o bu dünyada beni anlayan çok iyi birisi . Daima yanında olur ağlayınca ilk o koşar bi derdim olunca benimle oda dertlenir . Anlatılmaz bi kardeşliğimiz var . Bu hayatta sevgili olayları bomboş onları geçelim yanınızda sizinle olacak ömrünün sonuna kadar kalacak insanlar lazım bize. Koşulsuz bi şekilde güveneceğiniz birileri lazım . Herşeyi birlikte yapıp her anında yanında olmamız gerek insanlar biriktirin. Zengin olmak paradan ibaret değil , kalp zenginliği , aile zenginliği , arkadaşlık zenginliği olmak maddi durumdan bin kat daha değerlidir . Para bulunur elbet bi yerlerden ama dostluk asla ... o yüzden ne olursa olsun daima yanınızda şımaracak bir dost bulunsun . İnanın hiçbirsey kaybetmezsiniz ..