Polisiye

1.8K 21 1
                                    

Gözlerini yavaşça açtı. Perdelerin arkasından odaya dolan güneş günün ilerlediğini gösteriyordu. Elini karmaşık saçlarının içinde gezdirdi ve son iki haftada olanları düşündü. Bundan tam iki hafta önce beş yaşındaki küçük bir kız, gittiği kreşin önünden kaçırılmıştı. Cesedi kayboluşundan iki gün sonra bir hendeğin içinde bulunmadan önce bir çocuk daha kaybolmuştu. Merkezdeki bütün polisler küçük kızı bulmak için canını dişine taktıysa da yine de herkes onu sağ bulamayacakları endişesini taşıyordu ve şüphelerinde yanılmamışlardı. Günün sonunda ellerinde bir cesed daha olmuştu. Kızın görüntüsü o kadar kötüydü ki ölümün kendisine son derece alışık olan polisler bile şok geçirmeden kıza bakamamışlardı. Ailesine ise teşhis için yalnızca fotoğrafları gösterilmişti.

Çocuğunun bütün bu korkuyu tek başına yaşadığını kabullenemeyen annesi bir kaç gün sonra bileklerini keserek kendi hayatına son vermişti. Kadının cansız bedeni tahnit masasına konmadan önce bir çocuk daha kaybolmuştu. Kısa süre içerisinde işlenen bu korkunç cinayetlerin arkasındakini bulmak için gece gündüz demeden çalışsalar da ellerinde ne bir delil vardı ne de bir iz. Kimse çocukları kaçıran bu kişi hakkında tutarlı bir bilgiye sahip değildi. Çoğu kişi bunun şeytanın işi olduğunu düşünmeye başlamıştı. Kendisi son derece realist bir insan olmasaydı bu düşünceye katılabilirdi ama cesetler son derece gerçek ve bir o kadar da masumdu. Bu yüzden o manyak her kimse bir çocuğa daha zarar vermeden canı pahasına da olsa durdurmaya kararlıydı.

Çocuklar kreşlerinin önünden kaçırılmıştı. Bu durumda kimsenin müdahale edilmesi gereken bir olaya rastlamaması oldukça tuhaf geliyordu. Bütün ihtimalleri elediğinde geriye kalan tek ve en mantıklı seçenek çocukların onları kaçıran kişiyi tanıması en azından kendilerine zarar vermeyeceğine inandıkları biri olmasıydı. Kreşlere girme yetkisi olan herkes defalarca sorgulansa da bir sonuç alınamamıştı. Fakat yine de katilin çok yakınlarda bir yerde olduğu düşüncesini içinden atamıyordu. En başa dönüp çocuk kaçırma ve taciz suçlarından ceza alanları araştırmaya başlamıştı ki bu çok uzun sürmemişti. Çünkü listeoldukça kısaydı.

PolisiyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin