||SELAM BEN SEVİLMEYENLERİN EN SEVİLENİ||

53 4 0
                                    

Öncelikle bu hikaye tamamen gerçek yaşantım gerçek düşüncelerim ve gerçek duygularımdan oluşuyor...

Benim kim olduğumu tabikide kimse bilmeyecek tabi küçük kız kardeşim burnunu sokmazsa...

1.Gün

Size biraz kendimden bahsedeyim; İzmirliyim , 16 yaşındayım . Okuduğum okulda en berbat sınıftayım kelimenin gerçek anlamı olduğuna eminim . Neysee sonradan sizde böyle düşüneceksiniz . Bu okuldan tek birr çocukla çıktım ve şuan ona karşı bir şey hissetmemeye dikkat ediyorum. Bu arada yurtta kalıyorum ve yurttanda nefret ediyorum.

Bu kadar şimdilik yeterli...

Saat 22:45 ve her an birileri uyumamı söyleyebilir . Bu arada bugün evdeyim okula yarın evden gidicem. Eski sevgilimin benden sonra çıkmaya başladığı kızla gerçi şuan çıkmıyolar ve kızın sevgilisi bile var ve ben ondan sonra Esmerle tekrar çıkmaya başlamıştım olsun farketmez yinede sinir oluyorum . Evet ölsün bana aşık çirkin çocuk . Bi ara bu çoçuktanda bahsederim .

Yarın erken kalkmam gerek 6 gibi bi erken . Malesef...

Yarın okuldan sonra yine yazarım emin olun çok şey çıkar yarına ×××

                                                                                   01.05.2014

2.Gün

Sabahın köründe bok var gibi uyandım . Bi umut yat uyu demelerini beklesemde tabikide öyle olmadı.Neyse annem zorla kahvaltı yaptırmaya  çalıştı vesairevesaire ...

Erkenden dışarı çıktım ve Sırığın yanına gittim . Fena çocuk değildi aslında neyse Odaklan  !!!

Serviste. herşey normaldi taki Esmer Yelloz mal gibi koşup. servise bininceye. kadar .

Sonra 10Seneliğim beni bırakıp onunla konuşmaya başladı . Bu kızıda anlamiyorum  sürtük  aq .

Neyse okula falan gittim ve tam bi haftada üćüncü. kez tekrar istiklal marşı söyledik . Hani cematçi olmasalar istiklal marşını kaldırmak istemediklerini bilsem ATATÜRKçü diyecem. Neyse amk. 

Ha bizim Esmer bugün ayrı bi esmerdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 02, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

||SELAM BEN SEVİLMEYENLERİN EN SEVİLENİ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin