part 8

95 9 2
                                    

P.o.v. Harry~

Ik word wakker met barstende hoofdpijn. Ik bedenk me wat er gister is gebeurd. Gister nadat ik het een soort van uit heb gemaakt met Sanne ben ik naar een club geweest. Ik moest afleiding zoeken. Ik heb veel te veel gedronken. Als de paparazzi me heeft gezien ben ik echt de lul. Ik ken Sanne nog niet eens een week maar ik heb het gevoel dat ze echt gewoon te veel voor me betekend om haar te laten gaan. Ik denk dat ik met haar moet gaan praten.

P.o.v. Sanne~

ik word wakker en zie dat ik in bed lig. ik draai me naar het raam en zie dat niall in een hoekje op de grond aan het slapen is. "Niall?" vraag ik zachtjes. hij kijkt snel op en komt naar me toelopen. "hee sannie, je bent gister flauwgevallen. gaat het weer een beetje met je?" hij komt op de rand van mijn bed zitten. "jawel alleen ik baal zo erg van wat er is gebeurd." tranen lopen weer over mijn wangen. "Sttt." niall geeft me een knuffel. "Ik snap dat je boos bent maar ik snap Harry ook wel. We hebben het gewoon af en toe zo moeilijk met fans dat hij het waarschijnlijk gewoon heel fijn vond dat je hem niet zo behandelde omdat hij een bekend persoon is." Ik kijk Niall begrijpelijk aan. "Ik denk dat ik een hele stomme fout heb gemaakt." Zeg ik en ik sta op uit bed. "Wat ga je doen?" Vraagt Niall bezorgt. "Ik ga naar Harry. M'n excuses aanbieden." Ik loop in mijn pyjama door de gang naar de lift. Ik druk op het knopje van de verdieping van Harry en voel de lift omhoog gaan. De lift stopt en ik wil eruit lopen. Dan bots ik tegen een persoon aan. "Sanne." Hoor ik de stem van Harry zeggen. "Harry." "We moeten praten." Komt er tegelijk uit onze monden. "Jij eerst." Zegt Harry glimlachend waardoor zijn kuiltjes tevoorschijn komen. "Ik kom mijn excuses aanbieden." Zeg ik en ik kijk naar de grond. "Ik ook." Zegt Harry. "Ik snap dat je het niet leuk vond dat ik niet zei wie ik echt was en ik wil je nu ook graag laten zien wie ik echt ben. Of nou ja, de echte ik ken je al." Zegt Harry. Ik kijk naar Harry en verdrink in zijn groene ogen. Onze hoofden komen dichterbij elkaar en hij drukt zijn lippen op die van mij. De liftdeuren gaan open en daar staat Liam. "Oeeeh lovebirds!" Zegt hij lachend. We kijken lachend naar elkaar en dan naar Liam. "Het is weer goed zie ik?" We lopen de lift uit en gaan naar de eetzaal. Het is elf uur dus iedereen van school is al weg. "San?" "Hmm?" Vraag ik met een volle mond. "Zou je vanavond misschien willen kijken bij een concert van ons? Want ik wil je graag laten zien wat mijn werk nou precies is." Zegt Harry lachend. "Graag! Lijkt me leuk!" "Mooi." Zegt Harry en hij drukt een kus op mijn wang.

We lopen de gang weer op en ik zie een formulier hangen voor de mensen van mijn school. Er staat

'Bonte avond voor de leerlingen van het forrister college. Volgende week donderdag.' Dat is de donderdag voordat we weg gaan. "Is dat niet leuk om aan mee te doen?" Vraagt Harry vrolijk. "Meh, ik zie nog wel." Zeg ik en ik lach terug.

Het is vijf uur en ik maak me klaar voor het concert. Ik douche en was mijn haar. Ik heb vanmiddag wat research gedaan naar 'one direction' en heb wat van hun liedjes op mijn telefoon gezet. Ik zet een liedje op genaamd irresistible. Van alle liedjes die ik heb gehoord vind ik deze nog het mooiste. Ik neurie wat mee en dan hoor ik getik op de deur. "Dat hoor ik!" Hoor ik Harry roepen. Ik kleed me snel aan. Ik heb een skinny zwarte broek met een roze tanktop met summer erop en mijn zwarte pumps aan. Ik loop de kamer binnen en draai een rondje. "Tadaa!" Roep ik. Ik zie dat Harry me van top tot teen bekijkt en hij geeft me een kus. "Perfect."

We zitten met alle jongens in een busje die ons naar het concert toe brengt. Harry begint aan een uitleg over hoe het straks gaat. "Als je binnen komt krijg je een pasje. Dan kan je als wij beginnen de zaal inlopen en als we klaar zijn kan je hem laten zien en dat kan je weer gewoon terug achter de schermen komen oké?" Ik knik instemmend. "Oh Sanne? Onze vriendinnen komen ook." Zegt Louis en hij wijst naar Liam, Zayn en zichzelf. "Leuk!" Zeg ik vrolijk. Alleen ik weet niet heel zeker of ik wel wil dat heel de wereld weet van Harry en mij. Het is nog zo pril en die camera's enzo, dat is echt niks voor mij.

We zijn in de kleedkamer en de jongens stellen me voor aan iedereen. De band, Lou, Eleanor, Sophie en Perrie. Het concert begint over een kwartier en Harry en ik zitten samen op een bank. "Hazz?" Vraag ik voorzichtig. "Wat is er baby?" "Nou, ik weet niet echt zeker of ik wel wil dat heel de wereld weet dat ik je vriendin ben. Ik bedoel ik heb research gedaan vanmiddag en ik zag de haatmail die iedereen kreeg en ik weet niet of ik daar wel klaar voor ben." Zeg ik voorzichtig. "Ik snap het, we zeggen het als jij er klaar voor bent." Zegt Harry en hij geeft me een kus op mijn wang. "Dankje." Zeg ik en ik leg mijn hoofd op zijn schouder.

Het concert is nu een uurtje bezig en ik vind het echt geweldig! De jongens zingen vet goed en iedereen in de zaal is zo enthousiast. Het nummer is afgelopen en Harry is aan het woord. "Ik wil dit nummer graag aan iemand opdragen die in een hele korte tijd super veel voor me is gaan betekenen. Ze weet wie ik bedoel dus, Deze is voor jou. Harry kijk onze kant op en het nummer you and i begint te spelen.

Na de show lopen de meiden en ik weer achter de schermen.

We komen aan in de hotel kamer en ik zie hoe Harry uitgeteld op de bank gaat liggen. Ik loop naar hem toe en ik ga boven op hem liggen en leg mijn hoofd op zijn borst. Ik voel hoe zijn hart rustig tikt en hij haalt een hand door mijn haar. "Dankjewel voor het liedje." Zeg ik. Hij geeft me een kus op mijn haar, schuift onder me vandaan en tilt me op. Hij loopt naar de slaapkamer en legt me op bed. Hij gooit mijn pyjama naar mijn hoofd en steekt zijn tong uit. En nu gaan we slapen want er staat wat leuks op de planning morgen. Ik trek mijn pyjama aan en ga onder de dekens liggen. Ik ga tegen Harry aan liggen en val in slaap.

••••••••••

Heey allemaal,

Ik heb ook Harry's p.o.v. Gebruikt. Ik wil graag weten of jullie het vaker willen? Xo

Vote ⭐️

Comment💬

Follow💁

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 03, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

The first vacation ||dutch fanfic h.s||Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu