Sınıf baya genişti her öğrenci tek sırada oturuyordu ön sıradakiler gayet çalışkan tipler oldukları belliydi en arkadakiler yatıştaydı tam benim tiplerim nere oturacağımı kestirdim saten beni getiren hoca gitti ders anlatan hoca kendini tanıt dedi herkez bana kulak kesildi dinliyordu.
-eylül dedim
Beklemeye başladım hoca baktı ben hocaya
Hoca öğrencilere bakarak
-iyi kısa ve öz dedi
Geçtim en arka da ben geldiğim süreden beri uyuyan çocuğun önüne oturdum.Hoca yavaş yavaş gözlerini benden çekerek derse geçmeye başladı.Bende sınıfa göz gezdirmeye başladım.büyük beyaz tahta dikkatimi çekti ilk önce tahatanın hemen sağında büyük öğretmen masası öğretmen masasının üstünde kırmızı kaplı sınıf defteri hemen arkasında deriden bir öğretmen sandalyesi sınıf mevcudu on dört artık benimle birlikte on beş oldu.Ben bu tek sıralı öğrenci masalarının orta sırasının sondan ikinci sırasında oturuyorum.Ben sınıfı incelerken sonunda ders bitmişti garip bir zil sesinden sonra sınıftan herkes çıktı.Bende toplandım ve koridora çıktım.Artık mevlüt ustanın yanına gitmeliydim saten çok geç kalmıştım .Hemen sahte deri sırt çantamı tek omzuma atarak sınıftan çıktım kolidora çıkar çıkmaz herkez bana bakıp fısır fısır konuşup gülüşmeye başladılar.
Tabi ki ben umursamaz tavırlarımla onları takmadım.Takmam için bir sebebte yoktu .Kolİdor uzundu wc yazan yere doğru girdim .Kapıyı açtım ve içeri girdim vay be adamların tuvaletleri bile lükstü.Kapıdan girdiğim an upuzun bir lavobo ve lavoboya ait upuzun bir ayna vardı lavobonun hemen karşısında beş tane tuvalet vardı.Ve hemen tuvalettin sonunda havalandırma yer alıyordu her yer tertemezdi.Lavaboda işimi hallettikten sonra yeniden kolidora çıktım.Kolidor uzundu sağ ve sol duvarları hep panolar oluşturuyordu.Sınıfa geldiğim merdivenlerden inmeye başladım tam müdürün olduğu kata geldiğimde yavaşladım bizim yeni müdür biriyle konuşuyordu.Hemen geldiğim merdivenden geri seri adımlarla çıkıyordum ki biriyle çarpışmam bir oldu .Ben merdivenlerden yuvarlanacaktım ki beni sağ bileğimden tuttu.
-biraz daha dikkatli ol dedi ve umursamaz bir bakış atarak sağ bileğimi bıraktı ve yavaşça merdivenlerden inmeye başladı .
ben ise kısa bir şaşkınlıktan sonra umursamaz bir tavır takınarak müdüre baktım ki artık orada yoktu rahat bir nefes alarak merdivenlerden inmeye başladım.Bahçeye çıktığımda güvenlik kulübesindeki yaşlı amcaya doğru ilerlemeye başladım.Büyük çıkış kapısına doğru ilerledim tam açmaya yeltendim ki yaşlı güvenlik görevlisi bana seslendi:
-hey sen yeni öğrenci napıyorsun orda ders saatlerinde sana müdür hanım çıkılmayacağını söylemedimi?
Aldık başa belayı yaşlı amca bana seri adımlarla yaklaşırken ben ise hemen bir çözüm yolu bulma arayışındaydım .Yaşlı güvenlik görevlisi amca yanıma geldiğinde
-amca senin adın neydi ya?
Biraz şaşırdı hemen ifadesini bozmadan
-bekir noldu ki
Sinsi bir şekilde hemen açıklamaya geçtim
-şimdi Bekir amca müdür hanım dedi ki bu gün sen izinlisin daha nakil işlemlerin bitmedi dedi .Bende evde anneme yardımcı olmak için eve gideyim dedim.
İlk önce bir düşündü bekir amca sonra ikna olmuşçasına birazda şüpheli bir tavır takınarak
-hımmm senin adın neydi bakayım?