Opowiadanie z Jiminem.
Po wydarzeniu z tymi kluczami nigdy nie zapomnę. Mój tata śmiał się ze mnie i tak samo jak moja mama i moja przyjaciółka że jak mogłam zostawić klucze w domu. Bo nigdy mi to się nie przytrafiło. A teraz ech...masakra.
Dzisiaj idę z moją przyjaciółką do parku bo się z nią założyłam że zatańczę coś w publicznym miejscu. Wyszłam z domu i szłam do parku z moją BFF.
-ALE (I.T.P) no długo jeszcze nie mam zamiaru tak długo iść mieliśmy iść do parku a nie do SKATEPARKU (NIE WIEM jak to się pisze więc sorry )- powiedziałam trochę wystraszona.
-Oj cicho nic się nie stanie przecież -powiedziała śmieją się .
Szliśmy już 5 minut aż w końcu doszliśmy do tego parku.
Poszliśmy do miejsca tam gdzie ludzie nie jeżdżą ale widać było wszystko.
-okey (T.I) włączę ci "DNA" a ty to zatańczysz okey?-powiedziała BFF.
-okey -powiedziałam i poszłam w wyznaczone miejsce. (I.T.P) włączyła piosenkę i zaczęłam tańczyć szło mi bardzo zajebiście. Ludzie gwizdali na mnie a BFF to nagrywała.Zauważyłam nagle Jimina z JungKookiem?!?!?!. Ale nie przestawałam tańczyć.
Myśli Jimina.
Gdy zobaczyłem z Kookim tą dziewczynę i jak tańczy do naszej piosenki to postanowiłem że podejdę bliżej do niej. Kookie zaczął do niej machać.Ona tylko się uśmiechneła.
*kurwa nie dość że ma boskie ciało to zajebiście tańczy i ma śliczny uśmiech*
Gdy skończyła tańczyć poszła się napić wody. Ludzie się wypytywali dlaczego nie chce zrobić kariery.
- nie chce być sławna chce mieć normalne życie-powiedziałam.
-okey (T.I) ja lece mama mnie kurwa zabije bo nie sprzątnełam pokoju pa!!-krzyknęła i poszła.
Nagle Jimin podszedł do mnie.-hej zajbiście tańczysz-powiedział
-a tak wogóle jestem J.......-nie dołączył bo mu przerwałam.-wiem miło mi jestem (T.I)-powiedziałam .
-śliczne imię -powiedział a ja się uśmiechnęłam.
-dziękuje -powiedziałam I się uśmiechnęłam.
-dobra ja lecę bo nauka mnie wzywa i młodszy brat-powiedziałam i miałam odejść ale Jimin w ostatniej chwili złapał mnie za rękę.
- a zobaczymy się jeszcze kiedyś-powiedział z nadzieją w głosie.
-tak masz tu mój numer telefonu-powiedziałam i dałam mu karteczkę z numerem telefonu.
-dzięki na pewno dzisiaj do ciebie napisze żebyś zapisała mój numer-powiedział z uśmiechem na twarzy.
CZYTASZ
Mini Opowiadania z JungKookiem i Jiminem
Teen FictionTo są reakcje z JungKookiem i Jiminem 😁 mam nadzieje że się wam spodoba.