1*

63 2 9
                                    

      Mă relaxam și eu în pat, ca un om normal într-o zi de sâmbătă, ascultând cântecele de la BTS.
-Anni!!!!
Dintr-o dată am tresărit sărindu-mi și căștile din urechi.
-Ce e mamă?!
-Vino jos, am ceva să-ți spun!!!
-Offf, bine!
Cobor jos în pijamalele mele lungi cu iepurași roz, și mă așez la masă morocănoasă.
-Deci...
-Mamă zi mai repede.... nu am timp...
-Cum adică "nu ai timp"? schițând o mică strâmbătură pe față.
-Azi vroiam să ies în oraș așa de dimineață...
-Ok, ok...
-Deci ce era așa important?
-Păi... Știi că vrei să devii pictoriță și chestii... Așai?
-Da mamă, așai
-Păi... Am găsit un loc liber la o casă de arte...Nu te bucuri?? Și e cea mai bună din oraș!!! Adică e a bunicului tău!!
-Serios mamă?! Mai înscris acolo?! Yaaaaaay!!!!!
-Da!!!
-Yey!! Ok... Uite, lăsăm bucuriile pe altă dată, acum trebuie să plec în oraș!
-Păi ia și documentul și te duci și încerci prima ta zi acolo... Vrei?
-Daaaaaa!!! Iau repede documentul de pe masă și fug în cameră să mă schimb.

Miam luat o bluză albă largă, niște blugi negri rupți, un lănțic auriu, conversele mele roșii, miam lăsat părul parțial lung și blond pe spate, am mai aplicat și puțin machiaj și gata!!
Am coborât în grabă scările ieșind pe ușă cu documentul în mână.

După cam vreo oră de mers cu taxiul am ajuns la destinație
După câte am înțeles... Aici vin diferite vedete și eu trebuie să le fac portrete iar aceste lucruri erau filmate și publicate însă în același timp puteam și vorbi cu persoanele date. 
Miam făcut curaj și am intrat pe acea ușă gigantică, cum am intrat am fost surprinsă de bunicul meu.
-Hei scumpo!
-Ow! A hei bunicule!
-Asta e prima ta zi de lucru succese! Vei picta 7 tablouri!
-Ce?! Defapt eu le fac repede.. Deci.. Mdaa
-Dute la etajul 3 în cea mai mare cameră foarte goală în care se află o masă și 2 scaune!
-Bine.
Urc rapid scările și intru în camera propusă, mam așezat pe scaun și așteptam.
După vreo 3 minute a venit un domn îmbrăcat la costum cu un șevalet, o pânză, o tonă de pensule și toate chestiile necesare.
Nu mă gândeam că oamenii de azi sunt așa de politicoși, iam mulțumit și am așteptat în continuare ca să vină cineva, era cam ciudat aă stau singură în acea cameră mare și goală.
După ceva timp se auzeau zgomote din încăperea de unde trebuia să iasă fata/băiatul căruia trebuia săi fac portretul.

~Perspectiva Suga~
-Băieți terminați!! Săraca fată cred că deja are o impresie că suntem ca o turmă de albine care e gata să o atace!! Gata să nu aud un sunet cât voi sta acolo! Am fost destul de clar? Sau nu? Făcând o privire urâtă la Jimin și V.
În timp ce V și Jimin se trăgeau unul de păr pe altul, au făcut o privire de uimire la cuvintele spuse de Suga.
-Băieți știu că vă joacă un pic hormonii dar vă rog terminați, Rap Monster ai grijă de ei cât timp eu stau acolo, ok?
-Da șefu!
-Te voi ignora"poker face"

~Perspectiva Anni~

După o tonă de timp, pe ușă a intrat un băiat cu păr albăstriu deschis, în blugi negri rupți, ghete albe și într-un hanorac negru, băiatul ăsta îmi este prea cunoscut... Hmm... O doamne zimi că nu ie cine cred eu că e!!! E Suga din BTS!!!

-Hei
-Hei, tu ar trebui să fii Suga... Nu? "uitânduse cu o privire nepăsătoare dar în același timp drăguță"
-Mdaaa, stai ce? De unde știi?
-Păi era și normal, ești din BTS"îi zic zâmbindui drăguț"

~Perspectiva Suga~
A, perfect încă o obsedată-posedată sau ce naiba o fi.

-Daa, cum de nu mam gândit era și normal.
-Ok... Deci putem începe?
-Da, da....

Își poziționează privirea pe mine și se uită atent la părul meu.
-Poți să iei și tu.. ceva o poziție?
-Păi nu ie bună asta?
-Ammm... Da doar dacă vrei să pară că ai capul jumate tăiat.
-Ehh... La-s că merge.
-Ok...

Își fixează iar privirea aia de ceva... vampir pe mine, mă simțeam cam ciudat, dar cât am stat acolo de vorbă parcă nu mi se părea ca toate fetele care sunt înebunite după noi, era chiar, chiar.... am vrut să spun în gândul meu cum era, dar dintr-o dată ma strigat... și am ziso cu voce tare.

-Suga! Ești bine?!
-DRĂGUȚĂ!!!
-Ce?
-A nu, nimic, chiar nimic...
-Ammm... ok... Am vrut doar să știu că iești ok...
-Da... sunt.. bine

Acum îi pasă și dacă sunt bine... cât am stat pe gânduri mia terminat și portretul.
-Hei, Suga, gata portretul!
-A, ok.. Arată super... Chiar ești talentată.
-Mersi!
-Bine, eu... plec, paa!
-Paa Suga!

~Perspectiva Anii~
Se întoarce cu spatele, a întors capul și mia zâmbit drăguț.

Chiar îmi place de el, e chiar cute!

~Perspectiva Suga~
După ce miam aplicat pe față zâmbetul meu atrăgător, și am plecat în încăperea unde erau băieții.

-Cum arată fata?
-E dinou o posedată-psihopată?
-E frumoasă?
-E urâtă?
-E grasă? 
-Are coșuri?!
-Hooo băieți!!
1:J-Hope, e frumoasă.
2:JungKook, e chiar drăguță.
3:Jin, e frumoasă.
4:Jimin, nu ie urâtă.
5:V, nu ie grasă.
6:Rap Monster, nu are coșuri, la ce dracu te gândești?!
-Nush... întrebam și eu... rămăsesem în pană de idei.
-Am priceput deja, oricum, deci cine e următorul?
-Euuu!!! Vreau să o văd, după descrierile astea, ale tale Suga, pare chiar drăguță.
-Normal, chiar e cute!
-Hopaaaa!!! Suga are o nouă iubită, pregătiți nunta!!
-Jimin taci!!!!
-Bine, bine, oricum va fi noua doamnă Tae-Tae, cel puțin.
-Nici nu am văzuto!
-Bine, bine, tac, că știu că sunt probleme când se enervează V!!
-Bine spus!

PS:Sorry, greșeli gramaticale😅

Frica ucide vise[F.F] BTSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum