(Nu voi scrie petru toți, mai scriu pt V și gata)
~Perspectiva V~
Ies încet din încăperea unde erau băieții, și mă îndrept spre acea fată.
Mă așez la masă și mă uit la ea.~Perspectiva Anni~
Văd un băiat înalt, cu păr suriu-albăstriu, ochi... un fel de albastru, chipiu verde și negru, hanorac alb și lung, pantaloni clasici ca de pijama, și adidași negri-gri. Ăsta la sigur e V, îl recunosc, e favoritul meu.
-Hei.
-Hei eu sunt..
-V, iar numele adevărat Taehyung.
-Ok... Iar al tău?
-Anni, încântată.
-Și eu Anni, pari o fată drăguță.
-Aw, mersi.. nimeni nu mia mai spus așa până acum...
-Păi ia uite că eu am fost primul.
-Bine, pot începe cu tabloul?
-Da, sigur.
-Iați o poziție...
-Ok.
-Stai! Perfeeect!!!
-Ok.~Perspectiva V~
Sa ridicat în picioare ca să se uite după frizura și gura mea.
Am privito în lung și în lat.
Bă, Suga nu sa înșelat, chiar e frumoasă fata.
Chiar miaș dori să fie noul nostru model.SKIPTIME...
~Perspectiva Anni~
Însfârșit Doamne am terminat toate portretele!
Am coborât jos și am plecat spre ieșire.
La ieșire îi văd pe băieți pregătinduse să intre în mașină, și le fac cu mâna zâmbindule drăguț.
Ei au imprimat același zâmbet și același mod de salutare.Când am ajuns acasă, ma întâmpinat mama...
-Hei scumpo!
-Hei mama!
-Cum a fost prima zi?
-Bine, dar obositor!
-Păi.. De acum înainte nu va mai fi atât de obositor....
-Da știu, nu voi picta 7 tablouri ci doar unul, huuu ce noroc pe mine.
-Nu, nu la asta mă refeream...
-Păi, atunci? La ce?
-Am vorbit cu un director al unei companii de trupe!
-Și? Care-i treaba?
-Păăăiii... Vei locui cu ei, și de acum înainte vei fi cu ei în trupă!!
-Tare, dar depinde care-i trupa...
-Trupa... Păi a zis să o păstreze secret, să o afli singură.
-Meh, bine.Mă duc nepăsătoare în camera mea, îmi îmbrac pijamalele, sting lumina și mă arunc în pat adormind pe loc.
~Ziua a-2-a~
Aud deodată cum îmi sună alarma de la telefon.
O sting morocănoasă, și mă dau jos din pat uitândumă pe fereastră, era destul de frumușel afară...
Mă duc jos și mă așez la masă.-A, hei dragă, ai venit la țanc, mâncarea e gata!
-Perfect...
Mănânc și mă duc sus să mă schimb, ca să pot pleca la așa-zisa trupă, mama a zis că taxiul personal al bunicului meu va ajunge în 20 de minute, așa că trebuie să mă grăbesc!Miam luat o bluză ușor rozalie, lănțișorul auriu, șorții rupți, un sacou alb, și conversele mele albe, machiaj ul, și gataa!
Fug jos și ies pe ușă(normal că pe ușă, nu cred că mai ieșeam pe fereastră).
Am nimerit la țanc, urc în mașină și domnu mă duce la destinație.Ajung acolo, mă lasă și intru exact pe aceiași ușă pe care am intrat și ieri.
Nu era nimeni pe hol...
Nu știam unde și cum să mă duc..
Așă că am pornit sus pe scări în biroul bunicului meu.Am bătut politicos în ușă, aud o voce care îmi spune să intru.
Deschid ușă, și îi văd pe băieți care strigă în cor:
-EA E NOUL NOSTRU MODEL???!!!!
-Da băieți ea e.....
-Aw, hei băieți.... ce mai faceți?
Au sărit toți pe mine, îmbrățișândumă.Nu mă așteptam să aibă așa o reacție...
-Anni, dragă...
-Da bunicule?
-Știi că de acum înainte vei locui în villa lor, nu?
-Da știu, mia spus mama.
-Bine, mă bucur că tea anunțat.
-Noi eram gata să plecăm acasă, o luăm acum?
-Da sigur.
-Dar bagajul meu?
-Țil va aduce un asistent până acolo.
-Bine.
-Anni.
-Da Jin?
-Haide, și tu și băieții, veniți să plecăm acasă.
-Bine.
CITEȘTI
Frica ucide vise[F.F] BTS
FanfictionDoar o fată... O simplă fată.... Asta fiind doar după părerea ei și a restului lumii... Dar defapt... Noua ea... Este mai specială decât crede... Viața ei...a devenit ceva uimitor... Ceva la care nu se așteptase în toți acei 17 ani... -Tu de ce...