ploua cu gheata.

26 2 0
                                    

   Stefania:
Vai dar ce frig e in clasa! Cred ca am  sa-l rog pe Mihai sa-mi incalzeasca manile!
S: Mihai! Mihai ce-ai patit!!!!!
Il vedeam inghetat bocna pe langa calorifer parca lesinat .
M: Aaaaajjjjuuutooor!Brrrrrrrrr!
S: Stai locului!
Scot din giozdan cartea si îi pun mana pe lacat . aceasta se deschide exat unde trebuie , scria ca elementul de foc este vulnerabil in faa celui de gheata.Apoi se inchde si arata inspre bogdan stand in banca lui . Eram doar noi trei.Cartea a înnebunit! Mai ca sa-mi zboare din mani. A si zburat, dar inainte sa-l atinga pe Bogdan, înfasor cartea în apa si o trag la mine.
S: Hei , Bogdan! Vi  pana aici?
B: Desigur ce e?
S: Te rog sa-mi spui daca lacatul e subred!
Atinge lacatul si acesta se igheata si se descide. Cartea arata pagina arata capitolul !
B: Ce se intampla?
Ii explic mura-n gura totul.
B: Deci cum imi retrag gheata??
S: In carte spune ca trebuie sa fi fericit ori o vraje!
B: Vraja!
S: Ok!
Fac vraja cu el si ma trzesc ca el incerca sa ma💏                           S: Ma jur ca te omor! ii trag una peste bot cu un bici de apa de i-a sarit tot cei bun in el!
M: Ma simnt mult mai bine! Acum hai la lucru!
Incepe ora.
Mihai:
Ma simteam mult mai bine. Cand il vad pe Bogdi ca incearca sa-o sarute pe Stefi. Doream sa trac cu o bila de foc, dar nu! Am fost martor la reactia feminina supranaturala ! De acum n-o mai supar pe Stefi! Cuprins de ceva ciudat, zic ce-mi sare din gura.
Sa mor eu! M-am facut ca o rosie in fata lor exact cand ceilalti din gasca au venit.
DA: Mihai e indagostit? E beat? E nebun ? Sau ce?
A: Da!
V: Ce ai patit?
A: Da!
DS&E&I: Poate e beat?
A: Daaaaaaaaaaa!!!!!!!! Da! Punct?
Toti: Punct!
Se suna. Intram in banci.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 18, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Clasa elementalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum