LIAR - 1 -

1.1K 75 6
                                    

"Yaa ! ChanYeol ၿငိမ္​လွခ်ည္​လား ငါ့သား ~ ဘာျဖစ္​​ေနလို႔တာလဲ အိမ္​မွာမင္​းပ​ေထြးကဘာလုပ္​ျပန္​ၿပီလဲ"

"ပ​ေထြး ? ဘယ္​သူလဲ ! ​ေတာ္​စမ္​းပါကြာ
ပ​ေထြးဆိုတာ ငါ့မွာမ႐ွိဘူး hk"

"မင္​းကလည္​း မင္​းအ​ေမကယူထားတာကို ! ထားလိုက္​ပါ​ေတာ့ ဘာျဖစ္​လာတာလဲ မ်က္​ႏွာကလည္​း ငခ်ဥ္​ကအရံႈး​ေပးရမယ္​"

"Kim Kai ! ​ေအး​ေဆး​ေနစမ္​းပါကြာ ~ ငါညစ္​​ေနလို႔ "

"​ေအး ​ေျပာျပ​ေလကြာ ~ မင္​းမွာသူငယ္​ခ်င္​းဆိုလို႔ ငါဘဲ႐ွိတာကို"

"​ေအးကြာ~ ငါညစ္​​ေနတာ အိမ္​ကဘိုး​ေတာ္​ႀကီး ခုနကမင္​း​ေျပာတဲ့ပ​ေထြးဆိုလား ဘယ္​သူလား ~ သူကငါ့ကို မိန္​းမ​ေပးစားမလို႔တဲ့"

"​ေအာ္​ ဒါမ်ား ညစ္​​ေန​ေသးတယ္​ကြာ ! ယူလိုက္​​ေပါ့ မိန္​းမ​တ​ေယာက္​အလကားရတာ နည္​းလား"

"လဒ မင္​းဘဲယူ အဲ့မိန္​းမကို !"

"ဘာလဲ မင္​းကမိန္​းမမယူခ်င္​ဘူးလား"

"​ေအး​ေလကြာ အခုမွ ငါက 2nd yr ဘဲ႐ွိ​ေသး ငါလြတ္​လပ္​မႈကိုခံစားခ်င္​​ေသးတယ္​ကြာ"

"​ေၾသာ္​ ဒါဆို ​ေကၽာင္​းၿပီးရင္​​ေတာ့ ယူမယ္​​ေပါ့"

"ထြီ .... မိန္​းမမလိုခ်င္​ဘူးကြ"

"ဒါဆို ​ေယာက္​ၽားလိုခ်င္​လို႔လား"

"လဒ" .....

Canteen မွာ Kim Kai ​ေအာ္​သံနဲ႔ Park ChanYeol ရဲ႕႐ိုက္​ႏွက္​သံ ဖံုးလႊမ္​းသြား​ေလသည္​ ~
_______________
Park ChanYeol / Phoenix Company ကိုအ​ေမြဆက္​ခံမည္​့သူ ~ ဖခင္​ျဖစ္​သူကြယ္​လြန္​ပီး မၾကာခင္​ ​ေနာက္​အိမ္​​ေထာင္​ထပ္​ျပဳ​ေသာ​ေၾကာင္​့ လမ္​းမွားသို႔​ေရာက္​လုဆဲဆဲျဖစ္​​ေသာလူငယ္​​ေလးတ​ေယာက္​

Kim Kai / Park ChanYeol ၏ အခင္​ဆံုးသူငယ္​ခ်င္​း ဟိုးသူငယ္​တန္​းထဲက​ေပါင္​းလာတာ ~ မ်ိဳး႐ိုးကလည္​း Park ChanYeol ထက္​မသာ​ေတာင္​ တန္​းတူ​ေလာက္​လိုက္​​ေသာသူ
________________
"BaekHyun ah ! အဲ့စာႀကီးဘဲ ၾကည္​့မ​ေနနဲ႔ကြာ ပ်င္​းတယ္​ canteen သြားရ​ေအာင္​ ​ေနာ္​ .."

"​ေဟၽာင္​့ KyungSoo ! Canteen သြားမယ္​ဘာလုပ္​မွာလဲ မင္​းႏွာသြားထဦးမလို႔မလား ! Canteen ထိုင္​ရင္​ပိုက္​ဆံကုန္​မွာကိုကြာ ႏွာထလို႔လည္​း မင္​းႀကီး​ေတာ္​ကပိုက္​ဆံလာမ​ေပးဘူးကြာ ...... စာဘဲလုပ္​စမ္​းပါကြာ"

Save LIFE ! Im A LIAR Where stories live. Discover now