Facts?

70 7 26
                                    

ΧΕΥΥΥ ΓΚΑΙΖΖΖ.

Πρώτο κεφαλαιο και ξεκινάμε με φακτς.

Με προκάλεσε η Maritinalover123 γιατί δεν έχει το Θεό της.

Τώρα εγώ κάνω όσα θέλω? Αχ ωραία.

1. Βαριέμαι.

2. Κανονικά τώρα έπρεπε να διαβάζω.

3. Πήρα μια ωραία τσίχλα σήμερα από το κυλικείο και μετά πήρα άλλες 5 γιατί ήταν γαμάτη.

4. Εγώ και το Powerade έχουμε μια πολύ καλή σχέση. ΘΕΛΩ ΠΑΟΥΕΡΕΙΝΤ ΦΕΡΤΕ ΜΟΥ ΠΑΟΥΕΡΕΙΝΤ.

5. Παω Δευτερα γυμνασίου

6. Έχω κοιλιοκάκη. (Παιδιά, γκουγκλαρετε το. Βαριέμαι να εξηγώ. Maritinalover123 εξήγησε τους εσύ.)

7. Την τσίχλα που είπαμε πριν την μασάω ακόμα γιατί όπως προείπα ΕΙΝΑΙ ΓΑΜΑΤΗ.

8. Έχει χαλάσει ο φορτιστής μου και βγαίνει από την θύρα του τηλεφώνου και πέφτει κάτω και μου την σπάει.

9. Είμαι team android.

10. Είμαι truthanator (φαν του Cameron Boyce). (Ναι το ξέρω πως το ξέρετε σκαστε.)

11. Είμαι και lelinator (fan Lisa and Lena). (Ναι κι αυτό το ξέρετε.)

12. Είμαι κολλητή με την Maritinalover123 από την δευτέρα δημοτικού. Στην πρώτη ειμουν σε άλλο σχολείο. Τώρα έχω αλλάξει για το γυμνάσιο και ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΤΟ ΖΟΩΝ.

13. Είμαι κολλητή με την Maritina_vog από την πρώτη γυμνασίου. Ω ναιπ, τις λένε και τις δύο Μαριτινες. Και ναιπ είναι μπερδευτικο.

14. Έχω σε 50 λεπτά αγγλικά:(

15. Οι Maritinalover123 και η Maritina_vog δεν έχουν γνωριστεί και θέλω να γνωριστούν.

16. Είμαι από Ηράκλειο Κρήτης.

17. Θέλω να γνωρίσω πολλά παιδιά από δω από το wattpad, αλλά πιο πολύ απ' όλα ParisTV και AthinaMal.

18. Έχω έναν 17χρονο αδερφό που υπεραγαπω.

19. Εγω είμαι 13.

20. Είμαι υπερβολικά κοντή (1.44) αλλά δεν με νοιάζει πλέον.

21. Πήρα 5 κιλά και θέλω να τα χάσω μέσα στην βδομάδα να μην τα δει η γιατρός:(

22. Έχω κατά καιρούς υπερβολικά πολλές ιδέες για ιστορίες και τις γράφω αλλά πάντα έχω 1-2 κεφάλαια.

23. Οπότε ναι έχω πάρα πολλές ιστορίες και σε ντραφτ και σε σημειώσεις.

24. Έχω δύο κρας και δεν ξέρω ποιο είναι κανονικό, πάντως είναι και τα δύο μεγαλύτερα μου :((

25. Θα σταματήσω εδώ για να κρατήσω υλικό και για άλλη φορά.

Προκαλώ:

Maritina_vog
mariava__
i__Alice__
_marina_athan_
GiorgosLoutas (δεν σε ξέχασα μουσίτσε)
AthinaMal
ParisTV

Τσαγιααααα❤❤❤❤ λοβ γιου όλ❤❤❤

Μαρία💗

Randomness overloadWhere stories live. Discover now