Ep 5

231 27 11
                                    

GunLin-မင္းဘယ္တုန္းကေရာက္တာလဲ!

ထိုစဥ္...

Jisung-သားေလးJin Young....စားလို႔ရၿပီ...😊...ေအာ္Guan Linပါေရာက္ေနတာလဲ...အမယ္ေလးေနာ္Jihoonတို႔အိမ္ည့္လာမ်ားေနပါလား...

Jisungသည္ထမင္းျပင္ၿပီးJin Youngအားေခၚရန္ထြက္လာၿပီးမွGuan Linအားျမင္၍ေျပာလိုက္ျခင္းပင္...

GuanLin-Nae...ကၽြန္ေတာ္ဒီေန႔ေက်ာင္းမတက္လို႔...စာလာကူးတာပါ...

Jisung-ေအာ္...သားတစ္ခါတည္းေန႔လည္စာစားသြားပါလား....

GuanLin-ရပါတယ္...Jihoon nar...ငါ့ကိုဒီေန႔သင္တဲ့စာအုပ္ေလးေတြေပးလိုက္ပါလား...မင္းအိမ္စာမရွိရင္...ငါညဘက္က်ရင္ျပန္လာေပးမယ္...

GuanLin rapရြတ္သလိုေျပာလိုက္တယ္...
ကံေကာင္းလို႔ေျပာJihoonလည္းရြတ္ဆိုရတာဝါသနာပါလို႔နားလည္တာ...
Bae Jin Youngနဲ႔Jisungမွာေတာ့ပါးစပ္အေဟာင္းသား....

Jisung-သားJihoonေလးGuan Linဘာေတြေျပာသြားတာလဲ???

Jihoon-hahaha😂😂😂abbaကလည္းGuan Linကသားဆီကစာအုပ္ငွားမယ္လို႔ေျပာတာပါ...

Jisung-ေအာ္...ဒါဆိုလည္းငွားေပးလိုက္ေလ...

Jihoon-Nae....Guan Linဒါေပမယ့္Mathsကအိမ္စာေပးထားလို႔အဲ့ဒါ...

Jihoonေခါင္းကုတ္ကာျပံဳးျပလိုက္တယ္...

GuanLin-Gwaenchana...တျခားဟာဘဲေပးပါ...

Jihoon-ၿပီးေတာ့ေလhee😆😆Engကလည္းငါမၿပီးေသးဘူး...

JinYoung-ျဖစ္ႏိုင္ရင္တစ္ခုေလာက္ဝင္ေျပာလို႔ရလား...

Jihoon-ဘာေျပာမလို႔လဲ...

Guan Linကေတာ့'ေျပာ'ဟုေမးေငါ့ကာေျဖလိုက္သည္...

JinYoung-Jihoonမင္းအဆင္မေျပရင္ငါငွားလိုက္မယ္ေလ...

Jihoon-Jinja?gomawayo

JinYoung-gwaenchanayo...အခ်င္းခ်င္းဘဲ...

Jihoon-Omm...

JinYoung-Guan Lin shi....

GuanLin-Nae...ေျပာပါ

JinYoung-Mathsေတာ့မရဘူးေနာ္Engေတာ့ရတယ္...ေရာ့...

GuanLin-ေက်းဇူးဘဲ...ငါမင္းကိုေတာ့ေက်ာင္းေရာက္မွေပးေတာ့မယ္...အိမ္ကအေဝးႀကီးဘဲမလို႔

JinYoung-ရတယ္...

Jihoon-ေရာ့...တျခားစာအုပ္ေတြ...

GuanLin-Gomawo...

School LifeWhere stories live. Discover now