Svatební den 1/3:
Probudil mě svěží vánek, co ovanul mou tvář. Opatrně otevřu své očka a spatří mamku, co otevírá má okna. ,,Dobré ráno. Trochu větrám," kývne hlavou k oknům. ,,Dole čeká snídaně," usměje se na mě a pak opustí můj pokoj. Neochotně se tedy vyhrabu z mé vyhřáté postýlky a dojdu do kuchyně, kde snídá táta. Po snídani dojdu do koupelny, kde si dám pořádnou vanu, udělám ranní hygienu a vyfoukám si vlasy. Namaluju se a pak si upravím vlasy tak, jak chci. Nasoukám se do svých šatů a do psaníčka si naskládám vše potřebné.
Sejdu dolů do obýváku, kde sedí naši a Liam. ,,Grace, musíme vyrazit!" křikne Liam na schodech.
,,Letím!" ozve se nazpět.
,,No tak já jdu, abych ji neviděl," povzdychne si Liam a vyjde před dům, kde nastoupí do auta.
,,Jak vypadám?" objeví se za námi Grace v krásných šatech.
,,Nádhera," vdechneme s mamkou a obejmeme ji.
,,Tak vyrazíme," rozhodne táta a vyjdeme přesně ve chvíli, když Liamovo auto vyjede ke kostelu. Všichni se nastrkáme do ostatních aut a vyjedeme za ním. Grace se schová v místnosti pro pastora a my ostatní se postavíme nebo usedneme do velké kostelní haly. Já stojím ke Grace nejblíže a přímo přede mnou stojí Harry. Liam se postaví na své místo a rozezní se svatební hudba. Vyjdou dvě malé holčičky, které začnou rozhazovat okvětní lístky růží, za nimi Grace s jejím otcem, jakožto nevěsta a za ní dva chlapečci, kteří ji drží vzadu šaty. S úsměvem dojde k Liamovi, políbí svého otce a stoupne si přede mě. Farář odříká ten klasický proslov a pak přejde k té hlavní otázce. ,,Slibujete, Liame Morgane, že budete s Grace Thompson v dobrém i zlém, v nemoci i ve zdraví, v bohatství i chudobě, dokud vás smrt nerozdělí?" pohlédne muž s brýlemi na nose na mého bratra.
,,Ano, slibuji," usměje se Liam na Grace.
,,A vy, Grace Thompson, slibujete, že budete s Liamem Morganem, v dobrém i zlém, v nemoci i ve zdraví, v bohatství i chudobě, dokud vás smrt nerozdělí?" pohlédne na Grace.
,,Ano, slibuji," vydechne Grace.
,,Prosím tedy, abyste si vyměnily svatební prstýnky a dali si první svatební políbení," usměje se farář a náš bratránek jim přinese prstýnky, které si vymění a poté se láskyplně políbí. ,,Prohlašuji Liama Morgana a Grace Morganovou za muže a ženu!" vykřikne farář a všichni začnou tleskat.
****
Po obřadu jsme se vydali do výborné restaurace na oběd a poté jsme přijeli ke Grace, kde bude probíhat focení a celá svatební oslava.
,,Dobře. Tak už jen poprosím všechny dohromady," rozhodne fotograf po hodinovém focení. Neochotně se zvednu na své bolavé nohy a stoupnu si k mamce. Najednou na zádech ucítím něčí ruku a než se stihnu otočit, fotograf to vyfotí a všechny oslepí bleskem. ,,Hotovo!" pohlédne na fotku a celá zahrada vydechne úlevou.
,,Co si myslíš, že děláš?!" vyjedu potichu po Harrym.
,,Vím, že by tě časem mrzelo, kdybychom na té fotce nebyli u sebe," mrkne na mě. ,,Jdu se převléknout do něčeho pohodlnějšího. Uvidíme se potom," ušklíbne se a zmizí v domě. Co si myslí, že jako dělá?!
První část je tu ;)
Nahoře je Alex ;*
ČTEŠ
STAY STRONG ✔
RomanceMůj život byl odjakživa katastrofa. Naši se rozvedli, šikanovali mě, znásilnili, pila jsem, kouřila, brala drogy, ale přesto všechno jsem potkala někoho, kdo mě miluje i s mojí minulostí. Kdo mi pomáhá a stará se o mě. Někoho, kdo mi pomáhá zůstat s...