Hannah Baker

484 17 12
                                    

Bună ,sunt Hannah,live și stereo.Da, am întrăznit sa zic sunt!Sau mai bine zis am fost!Înainte mă puteaţi vedea pe holurile școlii,dar acum puteţi privii poza de la altarul meu,care brusc a devenit plin de flori,primind mai multă atentie decat am primit eu vreodata.Poate se simt vinovati,sau poate o fac de ochii lumii pentru a mușamaliza totul,dar cu toate florile ,sau omagiile lor,tot ei sunt vinovati.Școala a fost trasa la raspundere,și prin școala ma refer la director.Dupa cazul meu,școala e plina de postere cu mesaje:Sinuciderea nu e o solutie" sau ,,Poti vorbii cu oricine ca sa te descarci".Dar unde erau ele pentru mine?Unde erau ei pentru mine?.Vreu sa platasca!Sa-i fac sa-si conștientizeze greselile!Sunt 13 motive!13 oameni care m-au facut sa sufar ,si un curier pentru toti 13.Vreti sa stiti ce s-a întâmplat cu mine?
Am murit!Zi de zi de cand m-am mutat la acest liceu blestemat,unde pot spune ca o particica din mine se ducea in fiecare zi.Nimeni nu vine la mormântul meu.Lor nu le pare rau!Poate doar lui Clay,sau Cască cum îl poreclisem eu!El a fost acolo....până a plecat...pâna m-a lăsat si el ca restul.Toti au fost șocati cand eu aflat ca biata Hannah a fost gasita într-o cada de sânge cu ambele mâini taiate.A fost greșala lor.Nu am spus nimanui...asta au crezut ei.Am încercat sa le spun dar nu m-au ascultat.Cel care a fost lângă mine a fost Tony.Dar nici eu nu a știut ce planuiam sa fac.El sigur m-ar fi oprit.Planul a fost simplu:Zilnic înregistram casete,marcam locuri pe harta,si pregateam totul pentru cele 13 persoane.La final am înmânat cutia lui Tony și i-am spus sa o deschida peste trei zile.Nu regret nimic din ce am facut eu,regret cum s-au purtat ei cu mine.Vreau sa va prezint cele 13 motive.........

13 motive de ce.....

13 Reasons WhyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum