Clay p.o.v
Mă holbez la cutia plină de casete.Nu știu ce sa fac.Așteptarea ma omoară.Orice casetă poate fi a mea.Daca totul a pornit de la umilirea Hannei de către Foley....cine a facut-o să sufere mai mult?Decid să pornesc a doua faţă a casetei.,,Hannah:Acum ca aţi aflat de unde a început totul,trebuie să aflaţi și continuarea ,nu?Aș vrea sa stiu ce faţa a facut Foley când și-a ascultat caseta.Dar acum nu mai e vorba de el ...pentru moment....Acum e vorba de Jessica.Bun venit pe caseta ta Jessica.
Prima data când am vazut-o pe Jessica a fost în faţa biroului domnului director.Eu am fost chemata pentru a explica pozele în care apar alaturi de Justin.El a scapat bazma curata ,doar e în echipa de fotbal a liceului.Jessica era eleva noua.Părea speriata.Eu:Bună ,sunt Hannah,Hannah Backer.
Jessica:Eu sunt Jessica Smith .Sunt nouă.
Eu:Si eu am fost nouă.Stiu cum e.Te poţi baza pe mine."
Clay:Opresc caseta .E destul de tarziu si mâine am școala.Însă cum a rănit-o Jessica pe Hannah?
*A doua zi*
Clay p. o. v
Ma trezesc, ma îmbrac și cobor în bucătărie.
Mama:Neaţa Clay, dragule!
Eu:Neaţa mama, tata. Trebuie sa plec. Tony e aici! Spun asta uitându-mă pe geam și văzând mustangul lui roșu sau ''prințesa" cum îi spune el. Ies din casă,iar Tony coboară din mașinăTony:Cum ai dormit Clay?
Eu:Nu prea am dormit. M-am uitat la casete toată noaptea. Nu știu dacă pot să le ascult .
Tony:Mi le poţi da mie.Ești ultimul care trebuia sa le vadă.
Eu:Deci ceilalți.. mi-au ascultat caseta?
Tony:Da.Ști deja cine sunt ceilalți, Clay?
Eu:Am aflat de Justin și Jessica.
Tony:Te-ai oprit la Jessica?
Eu:Da...e de rău?
Tony:Nu.Vezi tu, Clay... începutul e ușor. E ceva ce se poate îndura dar pe parcurs devine din ce în ce mai rău. Crezi ca Hannah s-ar fi sinucis doar pentru pozele cu Justin sau pentru ce a facut Jessica?
Eu:Bineînţeles ca nu! Sigur a fost ce a mai rău .Tony pot sa știu....
Dar acesta nu îmi mai vorbește. Îmi face semn să mă urc în mașină, pentru a pleca spre școală. Tot drumul a fost tăcut.
Intru în școală, dând nas în nas cu Justin.
Justin:Le ai nu?
Eu:Ce sa am?
Justin:Nu face pe prostul Johnson!
Eu:Uite ..daca te referi la casete... da le am!
Justin:La a câta ești... Nu contează... Nu trebuie s-o crezi. Hannah a fost nebună.A făcut asta pentru atenție și..
Nu apucă să mai zică nimic că-l împing în dulapuri
Eu:Asta a fost pentru atenție!
Înaintez printre cei cărora le-am captat atenţi, trecând pe lângă Jessica care se uită speriata la mine.
După ore
Am plecat pe jos spre casă. Părinții lucrează până târziu, deci pot asculta casetele în liniște. Am decis să continui să le ascult căci vreau să știu ce am făcut. Urc în dormitorul meu, las ghiozdanul să cada pe lângă un scaun, încui ușa și dau play casetei
,,Treptat ne-am împrietenit. Credeam ca totul e perfect un nou oraș, o nouă școală și o nouă prietenă. Dar poate nu a fost să fie. La scurt timp am aflat ca Jessi și Justin sunt un cuplu. Nu asta ma deranjat. La început am fost îngrijorată pentru ea, crezând că Justin îi va face ce mi-a făcut mie dar nu a fost așa. Nu mai petreceam timp împreună și într-o zi..
Eu:Hei Jess, vi la o cafea după ore?
Jess:Nu pot. Ma văd cu Justin.
Eu:Iar?Dar aţi stat toată ziua împreună, și în plus te rețin mai puţin de o oră .
Jess:Hannah înțelege Nu!Lasa-mă să-mi trăiesc viața și să fiu fericită. Poţi să te bucuri pentru mine măcar puțin?
Eu:Dar eu ma bucur.
Jess:Serios?Nu prea pare ca o faci. Ești geloasă că Justin m-a ales pe mine.
Eu:Nu e deloc așa Jess.
Jess:Ști ceva..nu-mi mai spune Jess .Nu mai suntem prietene.Te rog sa ma lași în pace de acum în colo.
Jess a plecat direct către Justin. Ma dezamăgit total. Eram prietene de doua luni din care mai bine de jumătate a stat cu Justin.
Poate ca ei sunt împreună și acum,poate pentru Jess nu a contat caseta. Dar pentru mine au contat. Toţi cei care m-au jignit au contat. Mereu o vor face. "
Sfârșitul casete e cutremurător. Hannah părea o persoana puternică,dar de cele mai multe ori aparenţele înșală.Ma holbez la tavan și mă gândesc la ce poate fi mai rău de atât. Ce a distrus-o pe Hannah?
CITEȘTI
13 Reasons Why
Teen FictionPoate și tu ești unul dintre motive.Vei afla povestea unei adolescente marginalizate.Hannah Backer ia o decizie șocanta .O data cu aceasta nu numai ea sufera ci și cele 13 motive .Vei afla cum se întoarce roata si ce vor descoperii ,,prietenii" Hann...