Historia zaczyna się od życia nastolatki. Miała bogatych rodziców, lecz była inna od nich . Była cicha spokojna nie potrzebowała niczego niż swój własny pokój.
chodziła do szkoły zdobywała dobre oceny , lecz nie chciała przyjaciół , a jej rodzice otwarci , towarzyscy , imprezowicze lubiący chaos i adrenalinę. Była ich jedynym dzieckiem nie wiedzieli dlaczego taka jest .
Dokuczali jej , że jest taka inna jak czarny łabędź w rodzinnie. A ona tego słuchała twardo , wstrzymując łzy w oczach i po chwili biegła do pokoju i się zamykała w nim . A rodzice zamiast podejść przeprosić to nic ich nie ruszyło . Czuła się nikim dla nich . Chciała być doceniona , lecz nie czuła również się kochana . To ją zabijało od środka .
Gdy wracała późno do domu. Zaczepił ją jakiś obcy chłopak . strasznie się przestraszyła , ale okazało się , że zna ją ze szkoły , a ona go nie . Zapytał się jej czy potrzebuje pomocy bo chodzi smutna , zamknięta w sobie , a ona stwierdziła
- nie , dziękuje
Odeszła chodź chciała mu się wypłakać , lecz jednak coś ją powstrzymało i wróciła do domu . Nie poszła na kolacje by ich nie wysłuchiwać , zamknęła się w pokoju i chciała ich już nie widzieć.
rano wstała ubrała się i pobiegła do szkoły , znów go spotkała chciał ją odprowadzić do klasy , bo chce z nią porozmawiać. Z jednej strony była w szoku , a z drugiej było jej miło w jej towarzystwie . Odczuła , że dla kogoś jest ważna . Pod koniec lekcji złapał ją za rękę i spytał się czy może ją odprowadzić a zarazem pójść na spacer.
Odparła - tak z miła chęcią
Wtedy gdy rozmawiali on jej opowiadał ona , co nieco też powiedziała o sobie to odczuła , że jakby znali się kupę lat zarazem tak bliski a z drugiej nie znajomy. Odprowadził ją bezpiecznie pod bramę domu i pocałował ją w polik . Zaróżowiły się jej policzki . Pożegnali się . Po chwili straciła go z pola widzenia. Gdy weszła do swojego pokoju to zaczęła myśleć o rozmowach o tym gdy pocałował ją w polik. Poczuła , że czuje brak tej czułości , którą dostała od niego. Myślała cała noc , nie potrafiła przestać o tym myśleć.
Doczekała sie do rana , ale teraz czekał przed jej domem . Z jednej strony poczuła , lęk a z drugiej poczuła radość , że znów jest obok tak blisko
YOU ARE READING
to jest życie
Romanceopowieść miłosna z smutnym zakończeniem lecz są dodane wątki fantasty