~Cap1~

25 3 2
                                    

Încă o zi de chin. Încă o zi din viața mea plictisitoare, monotonă...fără sens.
Mă ridic din pat cu gândul de a merge la liceul Rosewood, Însă sunt bucuroasă fiindcă mai am de îndurat încă 2 săptămâni de *tortură* pentru că sunt în clasa a-12-a.
Din dulapul imens al camerei mele prost luminată, îmi aleg o pereche de blugi albi, o cămașă albă cu capete de panda pe ea, iar pe deasupra un cardigan roz deschis. Le așez pe pat și îmi mai aleg un prosop alb pentru a merge să fac un duș de care am foarte mare nevoie.
Intru în cadă și las apa să curgă. Picăturile reci ca de gheață se transformă în doar câteva secunde în niște picături ca de lavă ce îmi furnică pielea. Cam după aproximativ 20 de minute de revigorare ies din cadă, luându-mi halatul turcoaz pe mine. Mă duc în cameră pentru a mă schimba și o găsesc pe sora mea, Angel de 5 anișori jucându-se cu vechea mea păpușă pe patul meu.
Uitându-mă la ceas observ că este 7:47 *perfect, întârzii din nou, o zi ca naiba*
Mă îmbrac rapid, îmi iau ghiozdanul și alerg pe scări până la ușă înălțându-mă cu tenișii roșii.
Ies din casă cu viteza luminii și îl văd pe tata așteptându-mă în mașină.
-Hai mai repede scumpo. Întârziem la școală. Dacă nu vii mai repede s-ar putea să mergi pe jos sau cu autobuzul. Îmi spune tatăl meu cu acel zâmbet strălucitor al său.
-Acum tată. Am ajuns. Nu mai e nevoie să merg pe jos.
Pornim repede iar în câteva minute ma uit la ceas și vad ca este ora 7:58. Sper să nu se fi început orele.
Intru în școală și o vad pe Lisa, prietena mea cea mai bună, la dulapul ei încercând să-și strângă cărțile de pe jos. Merg spre ea.
-Hei, Lisa!. Ce s-a întâmplat cu cărțile tale? De ce sunt pe jos?
-Bună, Eva! Păi boul de Jorge a dat peste mine și m-am dezechilibrat.
-Tâmpitul!O să vorbesc eu cu el,acum hai în clasă ca se sună.
Am ajuns în clasa și ne-am așezat în ultima bancă, una lângă alta. Imediat a venit profesorul de matematică începând ora.
Enjoy guys💞

-"Adolescenta pierdută"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum