Zprávy
Probudil jsem se. ,,Ah.. byl to jen sen.“ promnul jsem si čelo a začal se hrabat z postele. Vstal jsem, došel ke skříni a vzal si kalhoty. Vyšel jsem z ložnice a šel do koupelny. Cestou jsem ještě pohladil Mika, mého leguána. Ihned se mi pak motal pod nohama. Musel jsem se usmát.
Došel jsem do koupelny. Opláchl si obličej a podíval se do zrcadla. Málem mě trefil infarkt. Měl jsem kruhy pod očima a zarudlé oči, jako kdybych celou noc hulil marihuanu. ,,Takhle to dál nejde.“ řekl jsem si. Poslední dobou strašně špatně spím. A když už konečně usnu, tak se mi zdají noční můry a ještě hodně dlouho se mi připomínají. Dnešek nebyl vyjímkou, vlastně byl. Zdála se mi noční můra, ale byla jiná než ostatní. Skoro nic si z ní nepamatuju. Vím že to zní absurdně že chlap mého věku se bojí jako malé děcko, ale mě to prostě děsí.
Svlékl jsem se a vešel do sprchy. Pustil jsem na sebe příjemně teplou vodu. Nejlepší pocit co znám, je když cítím jak se do mě vstřebává energie z té příjemné vody.
Po asi dvaceti minutách jsem vyšel ven. Uvázal si ručník kolem pasu a druhý si hodil přes krk. Šel jsem do kuchyně, udělal si hrnec kafe a šel se posadit do obýváku. Pustil jsem televizi. ,,Stejně tam nic nebude“ zamumlal jsem si.
"Včera na večer zmizelo další dítě, je to už páté tento měsíc. Vyšetřovatelé se snaží s tím nějak pohnout, ale není to snadné. Truchlící matky propa-" vypl jsem televizi. ,,Tohle se nedá poslouchat. “
Vstal jsem a šel si pro kalhoty. Když jsem si je oblékal tak mi až bolestivě zakručelo v břiše. Teprve teď jsem si uvědomil jak velký hlad mám. Šel jsem tedy znovu do kuchyně, otevřel ledničku, ale tam absolutně nic nebylo. "Kam to všechno zmizelo? Asi musím dojít na nákup." Už jsem si šel pro boty, když najednou se ozval znovu můj žaludek, ale teď už silněji. Dostal jsem hodně bolestivou křeč do břicha. Neudržel jsem rovnováhu a spadl jsem na dveře, které se pod mojí váhou otevřeli. V tu chvíli jsem si uvědomil, že jsem v prdeli. Schody dolů.
Padal jsem, když konečně jsem dopadl na zem, rozkašlal jsem se. "Krev? Sakra.." řekl jsem, odplivl jsem si a s potížemi vstal. Bolelo mě celé tělo, je zázrak že nemám nic zlomeného.
,,Super, vlastně sem jsem chtěl jít, ale trošku mírumilovnější způsobem."
Byl jsem ve sklepě. Šel jsem rovnou ke dveřím od skladu. Otevřel je. Vešel jsem dovnitř a šel přímou čarou k mrazáku. Otevřel ho a vzal si odtamtud maso a zeleninu. Přešel jsem k regálu a vzal tam koření, olej a dvě sklenice vína. Donesl jsem to nahoru. Šel jsem tam znovu, abych zavřel sklad. Když jsem šel zpátky, tak jsem si uvědomil, že bych měl vzít ještě žrádlo pro Mika. Vešel jsem do jiných dveří. Do něčeho jsem narazil. "Ale co pak? Ty máš být tam." Řekl jsem, vzal to, vešel jsem do jiné místnosti. Otevřel jsem dveře od klece. "Nezlob, nebo dopadneš jako ostatní." Řekl jsem a políbil malého kluka, který se jen co jsem se vzdálil, schoulil do klubíčka a snažil se ignorovat a nemyslet na děti, které viseli nehybně před jeho klecí.