Jisung: betul ke Jeno kau ni nak main power ranger?
Jeno: betul la.. back to position dan bersedia untuk bertukar jadi power ranger.
Jisung: macam budak budak la.
Jeno: jangan banyak cakap boleh tak? Kita still budak budak kan?
Mark: ikut jelah apa dia nak jisung oi..
Jeno: daripada kuasa awan ke kuasa macam macam kuasa ku angkat kau ke...
Haechan: pelik betul mantra dia ni.. kat mana kau belajar benda ni jeno?
Jeno: diam boleh tak? focus!!
Jeno: tolong aku lawan angin ni cepat..
Jisung: kuatnya angin erghhhh *belakon*
Mark: shuuhh... shuhhhh~~ kacau je angin ni!
Chenle: kuat sangat angin ni..
Renjun: haah lah tak boleh lawan lagi ni. Bila bila masa je boleb jatuh ni..
Haechan: tambah tambah lagi kita kat awan ni..
Mark: bukan angin betul pun.. awan pun bukan awan betul pun.. korang ni tak reti belakon ke?
Jeno: tulah tak yah lah kecoh kecoh buat je apa yang aku suruh..
Mark: wei ada budak lah kat situ.. hi budak?
Renjun: wei budak kau buat apa kat situ?
Budak: takde ape.. tengok korang buat benda bodoh kat bawah tu.
Jeno: kurang ajar betul budak ni.
Budak: bukan nak kurang ajar tapi ni benda yang betul. Mana ada lagi orang nak main power or kuasa kuasa bagai ni. Agak agak lah..
Chenle: kau jangan nak nasihat kan orang aku hempuk kepala kau kang baru tau.
Budak: hempuk lah aku tak kisah. Dan tak takut pun.
Haechan: ish budak ni kan!!
__________
Hehe hi.. hari ni mood saya baik nak update enxcot sebab hari ni birthday saya hehe 😆😆 so hope korang enjoy lah eh.. and jangan lupa saya ada publish fanfic baru yang bertajuk "Ghostie" sila baca okay.. tu pun kalau sudi hehe 😂😂
YOU ARE READING
ENXCOT
FanficLawak based on nct & exo music video. Written by: Suheera Published On: 5/8/2016 Status: completed