Нэг: Шинэ бүлэг

1.4K 83 1
                                    

BTS энэ бол сургуулийн алдартай хөвгүүдийн бүлгэм (Жонгүг, Тэхён, Хусог, Жин, Жимин, Намжүүн, Шюга)

Хэжи: Өнөөдөр бол миний хамгийн дүргүй өдөр болох 1дэх өдөр мөн хичээлийн эхний өдөр.... муухай байх болно гэдэг н мэдрэгдэж байна....... гэсээр гэрээсээ гаран сургуулийн зүг алхана. Сургуулийн дэргэд очтол нөгөө л нэг БиТиЭс-ийнхэн том сүртэй машинуудаасаа бууж охидууд үхэх гэж байгаа юм шиг тэдний араас орилолдон гүйлдэнэ. Тэгэхдээ Хэжиг дайран түлхэж унагачихаад тоох ч үгүй цаашаа гүйчихэв.''

Хэжи: Ингээд л муухай өдөр минь эхэллээ дэ? Энэ охидууд нээрээ яах гэж араас н гүйдэг байнаа. БиТиЭс-ийнхэн охидуудаар тоглоод хаядгийг мэдсээр байж.... ''өөрөө өөртэйгөө ярин сургууль руугаа орж ирэв. Өөдөөс галзуу гал хам Нана минь биеийн тамирын хувцасаа өмсчихсөн гүйж ирэх н харагдана.''

Нана: Чи ямар их удаж орж ирэв ээ? Унтчихаа юу? Эхний өдрөө ингэхээр чин муухайшдэ хха
Би: Үгүээ би унтаагүй харин хэдэн охидууд зам таглаад...

Нана: Гэснээс чи өнөөдөр БиТиЭс-ийхнийг машинаас бууж ирж байхыг харсан уу? Ялангуяа Жиминийг тэр үнэхээр царайлаг харагдаж байсан яг л надад тохирохоор кяааа *гараараа зүрхээ даран аяархан орилох*
Хэжи: Ёооо чи Жиминийг өдөр болгон л ярьдаг байсан яг хэвээрээ шүү! Чи тэднийг мэддэг биздэ ТЭНЭГ НАНА!!!

Нана: Мэднээ яг юуг н эгдүүтэй байдлыг н уу? биеийг н үү? *инээх*

Хэжи: Ёооо заза чи ч өөрчлөгдөхгүй н тодорхой юм байна би бууж өгье *инээх*

Нана: Өнөөдөр шинэ бүлэг хувиарлана гэсэн сонссон уу? Би Жиминтэй ганц удаа ч болов уу нэг бүлэг болж үзэх юмсан.

Хэжи: Ээээ бурхан минь! Би тэд нартай үхсэн ч нэг бүлэг болмооргүй байна. Өнөөдөр нээрээ эхний цаг биеийн тамир билүү ахххх
Нана: Тххх. Гэснээс чамайг ирэхээс өмнө охидууд бүгд хувцасаа солиод дөнгөж дуустал охидын ариун цэврийн өрөөнд ус алдчихсан чи ч азгүй юмда одоо хөвгүүдийн ариун цэврийн өрөөнд хувцасаа солих л болждэ *ёжтой инээх*

Хэжи: Ёооо явж2 ус алдаад байхдаа яахавдээ *муухай царайлах*

''хувцасаа аваад хөвгүүдийн ариун цэврийн өрөө рүү явж ортол БиТиЭс-ийн хойноос гүйдэг нэг муу шулам над руу ус цацчихав.''

Хэжи: Ямар новш н вэ? WTF

Кюри: Хахаха өмнө жил би энэ чиний байх газар биш гэж хэлээ биздэ? Миний үгэнд ороод явсан н дээр байсымдаа *зэвүүн инээгээд гарчив* /****өмнө жил Хэжи н тэрнээс их оноо авсан мөн Хэжи өөрөө мэддэгүй болохоос биш царайлаг учир Кюри атаархдаг****/

Хэжи: Би энэнд яг ямар гэм хийсэн юм? эхний өдөр л дайн зарлаж байгаа юм уу хмм *ариун цэврийн өрөөг ажиглах* ашгүй нэг ч хүн алга гяалс хувцасаа сольчихое ''гээд нэг хэсэг рүү үсрэн ороод цамцаа тайлчихсан хөхөвчтэйгөө норсон цамцаа мушгиад зогсож байтал''
Хойноос хэн нэгэн?: Воа чи бас дажгүй юм гээч?!?!

''?!?!Гяалс цамцаа өмсөөд дээш хартал Жонгүг. ?!?! Миний нүүр улайж хар хурдаараа ариун цэврийн өрөөнөөс гүйж гарлаа.''

Жонгүг: Бас муугүй хөөрхөн юмаа *ёжтой инээх*
Хэжи гүйж гараад: Ааааа новш гэж юу болчвоо..... за зүгээрдээ намайг хэн гэдгийг мэдэхгүй шүү дээ тайвшир *гүнзгий амьсгаа авах* ''заал руу ортол Нана бөөн баяр''

Нана намайг тэвэрч аваад: Хэжи би Жиминийг дахиад харсан *хүүхэд шиг баярлах*

Хэжи: Аан тиймү *Инээх* ''би одоо хүртэл тэр явдлыг бодсон хэвээр''

''Зааланд манай бусад бүлгийн хүүдүүд бүгд ороод ирэв. Тэр дунд БиТиЭс-ийнхэн байв. Би Жонгүгээс нүүрээ нууж ядаж байтал''

Багш: За өнөөдөр шинэ бүлэг хуваарилна. ''БиТиЭс-ийнхэн бас зөндөө олон хүүхдүүдийн нэр хэлсний дараа ашгүй би орохгүй н гэж баярлаж байтал багш сүүлд н Жэхи гэж хэлэх үед золтой л зүрх зогсчихсонгүй.''

/Бурхан минь гуйя намайг битгий БиТиЭс-ийхэнтэй нэг бүлэг болгооч/

Зүрхээр наадагч😱😈😈😈Where stories live. Discover now