Chapter 11

235 26 3
                                    

Eunha mengejar Jungkook , apabila dia berdekatan dgn Jungkook dia menarik tangan Jungkook .  langkah Jungkook terhenti

Eunha perlahan lahan melepaskan tangan Jungkook

Eunha : jungkook , i told you already right ? i was so sorry 😞

Jungkook : iye , aku dah maafkan kau . kau nak ape lagi?

Eunha : aku nak kau layan aku macam biasa .

Jungkook mengabaikan Eunha lalu terus berjalan tiba tiba sebuah kereta hendak melanggar Jungkook . Eunha dari blakang menolak Jungkook dan tangan Eunha ditarik oleh Jungkook . Mereka tidak dilanggar tetapi mereka berdua terjatuh .

Chaeyoung ternampak Eunha dan Jungkook jatuh di tepi jalan . Dia menghampiri Jungkook dan Eunha . Lalu memanggil beberapa orang untuk mengangkat Eunha dan Jungkook ke rumah nya . Chaeyoung mengikat tangan Eunha dan Jungkook di tempat yang berlainan . Seketika kemudian , Jungkook terbangun . Chaeyoung tidak nampak Jungkook terbangun kerana dia sibuk menjaga Eunha .

DI SITUASI JUNGKOOK

Jungkook : [cakap secara perlahan] ah aku kat mane ni?😟 sakitnya tangan aku . [jungkook memandang tangannya] ishh sape yang ikat tangan aku ni ? [jk ternampak kelibat perempuan di hujung bangunan]  . Sape tu ? macam..... chaeyoung !

Jungkook bergerak dgn kuat tetapi tali di tangannya tidak putus . dia ternampak sebilah pisau yang tajam . dia menyeret kakinya kedepan dan mencapai pisau . dia menyepak pisau kebahagian tangannya dan memotong tali tersebut , tangan Jungkook  terlepas ..

Jungkook bangun lalu menghampiri Chaeyoung yang sedang bercakap dgn Eunha yang sedang pengsan .

Jungkook : ishh apahal dengan chaeyoung ni ?

SITUASI CHAEYOUNG

Chaeyoung : ehh kau ni dah lama aku perhati  kau tak habis habis dengan Jimin dan Jungkook . Bila aku suka Jimin kau sibuk terhegeh kat dia bila aku suka Jungkook kau suka dia jugak . dasar perempuan jalang !

Chaeyoung menampar pipi Eunha tetapi Eunha tidak sedar . Dia berlalu pergi lalu tidur di sesuatu tempat .Tanpa membuang masa Jungkook ke tempat Eunha dan membuka ikatan Eunha . Dia mengejut Eunha tetapi Eunha tidak bangun .
Dia mengedong Eunha tiba ii hujan

Dia terus berlari tiba ii chaeyoung terjaga lalu nampak Eunha dan Jungkook takde di tempatnya di memandang tingkap lalu nampak Eunha dan Jungkook sdang melarikan diri. Dia mengambil pistolnya lalu menembak mereka tetapi terkena .....

Jungkook .

FLASHBACK

Jungkook ternampak Chaeyoung hendak menembak Eunha lalu dia berpaling dan tembakan itu terkena kakinya . mereka terjatuh

END FLASHBACK

mereka berdua terjatuh lalu Eunha tersedar , Eunha ternampak kaki Jungkook berdarah ii .

Eunha : jungkook ii ? ah [kpale eunha sakit krana jatuh semasa menolak Jungkook]

Jungkook : aku ok . jom jalan gi pondok sana

Eunha dan Jungkook berjalan tempang ke pondok tersebut ..

Di Pondok

Eunha : kau tunggu sini kejap

Eunha menelefon ambulans

Eunha dan Jungkook dibawa ke hospital .



TO BE CONTINUED 😳
NAK TAU APE YANG JADI ? WAIT FOR NEXT CHAPTER ❤





[C] мïaинæ❤ ;; ëüпкööк🌼 Where stories live. Discover now