SAYONARA BAECHUBAGE

1.1K 71 58
                                    

Weh reader, cucu , tenuk , manusia , fans sasuke , naruto ,  doraemon , sailor moon , dan org yang tak kisah note ni.

Aku asyik fikir je pasal acc wattpad ni . Mungkin sebab aku ada anxiety yang agak teruk di mana aku overthinking lebih dan takkan tenang kalau benda ni tak selesai lagi.aku pun baru tahu yang  ni ada kaitan dgn mental illness (kau jgn ingat aku gila pulaaa tak pasal2 kau tanak baca ff aku lagi lel)

Aku rasa esok korg dah boleh ucap selamat tinggal kat acc aku yang ni.

Aku pun berat hati jugak.Yelah,sayang kut.Penat aku usaha siapkn setiap chap smpi tidur lambat hemm .

Lepastu wp ni mmg sengaja.Dia letak #53 in FANFICTION SAPA TAK SYG WOI

Rasanya korg boleh laa kot tatap (cehhh) ff ni dan nangis hujung katil satu malam ni sebelum aku unpublish dan publish balik kat acc aku lagi satu.

Jom nangis berjemaah dan aku harap bila aku publish balik kat acc Badratatouille korg dapat naikkan balik ranking dia (tbh aku nangis ni ,shit dah 31.k reader kot setan betullaaaa)

Mohon penuhkn ruangan komen dgn ucapan takziah dan ya aku minta maaf sebb tak habiskn cerita ni kat acc ni.

Srslyy klau aku tak selesaikan aku asyik fkir bnda ni.

Sorry weh.

Srs.

Mohon komen yang baik2 sebelum aku suruh Sasuke-kun aku amaterasu kau. (k hambar )

I love you Baechubage T.T

Pls support Badratatouille mcm mna kau support Baechubage.

(nangis tepi katil)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 20, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

11:11 | Where stories live. Discover now