Kapitola 1

479 30 4
                                    

,,Bráško vstávaj !" počul som Mablin hlas cez vrčanie motora. ,, Ja som nespal." povedal som jej a ďalej som sa pozeral von oknom. ,,Ok bráško  nemusíš sa hneď urážať ale...". a potom som ju prestal počúvať, lebo sme boli pred Mystery hacks kde som uvidel Stana, Soosa a Wendy. Neviem či k nej ešte stále niečo cítim. Zastavili sme. ,,Tak sme tu Bráško." povedala mi Mabel keď vystupovala. ,,No poďme na to." povedal som si sám pre seba a vystúpil som tiež. ,,Ahoj Mabel čau Dipper ako sa majú moje najobľúbenejšie dvojčatá ?" spýtal sa ,,sme jediné ktoré poznáš" poznamenala Mabel a zachichotala sa. ,,Tiež pravda. " dal jej za pravdu. ,,Ahoj Dipper dlho sme sa nevideli, "pozdravila ma Wendy. ,, Ahoj, " odzdravil som sa jej a sklopil som hlavu. 

.........................................................................................................

Keď sme si všetko vybalili v našej starej izbe na povale bol už večer, a ja som nemal čo robiť tak som si ľahol na posteľ a zaspal. Ráno keď som sa zobudil, tak som si našiel na nočnom stolíku papierik. Roztvoril som ho a na ňom bolo napísané:

Ahoj pine tree! 

Ako sa máš? Dlho sme sa nevideli. 

Príď na naše miesto, chcem ti niečo povedať

S pozdravom Bill Cipher   

Až ma striaslo. Billa som nevidel strašne dlho. Ževraj na seba zobral ľudskú podobu. Na naše miesto. vedel som kde to je ale nechcel som tam ísť. ,,Čo to máš bráško ukáž. " počul som Mabel ,,Ahoj pine tree ako s..." začala čítať ale rýchlo som jej to vytrhol z rúk ,, to je osobné! " povedal som jej a odložil si to do vrecka. ,,Kto to je Wendy ? alebo Pacifika ? Ja som vedela že sa dáte dohromady. " Ona bola stále dieťaťom aj keď mala skoro dvadsať. ,,Odkedy ťa vôbec volá pine tree? tak ťa volal predsa..." došlo jej to ,,Bill !! 

__________________________________________________________ 

Ahojte dúfam že sa vám prvá kapitola páčila :3 

YOU ARE ALL MINE (Billdip yaoi)Where stories live. Discover now