,,Č-č-čo tu robíš?" spýtal som sa ho v šoku a civel som naňho ,,Prišiel som sa pozrieť či sa chystáš na naše stretnutie." Zachechtal sa. ,,Žiadne stretnutie chcel si mi len niečo povedať a keď si už tu, tak to mi môžeš povedať. Som samé ucho." Pozrel som sa mu do očí ,,Ach pine tree vôbec to nechápeš." Povedal a chytil ma za ruku. ,,Kam ma to vedieš ?" Spýtal som sa ho keď som mnou letel dole schodmi. ,,Uvidíš pine tree, uvidíš." Vyšli sme z mystery hacks a našťastie nás nevideli dievčatá, lebo odišli do obývačky pozerať telku. Zatvoril som oči lebo sme šli prirýchlo. ,,Stooooj!" zakričal som v behu ale on nezastavoval ,,o chvíľku sme tam." Povedal. ,,A kde ?" zakričal som ale vtom sme zastavili. ,,Tu." Povedal Bill a keď som otvoril oči tak som videl že sme na lúke. No tá lúka mi bola povedomá. ,,Však pine tree ale nevieš si spomenúť," zachichotal sa ,,tu sme sa prvý raz stretli." ,,Ty mi čítaš myšlienky!" Vykríkol som naňho ale on sa iba opäť zachichotal ,,len som trošku nakukol." Naklonil sa ku mne. ,,Dobre ale už to viac nerob, dobre?" Odstúpil som od neho. ,,Dobre ale nemusíš sa ma báť ja nehryziem." Povedal a chňapol mojím smerom. ,,A čo chceš robiť?" Spýtal dom sa ho. On sa na mňa pozrel ale nič nehovoril. ,,Prečo si si nechcel zobrať tú žltú mikinu," pozrel sa na mňa, ,,bola celkom pekná." Pozrel sa opäť na mňa a zachichotal sa na mňa. ,,Ty si ma špehoval !" vykríkol som naňho a postavil som sa na odchod. ,,Nechoď." povedal, ,,prosím." Ako to povedal tak som si sadol, ani neviem prečo. ,,Lebo som ti ešte nepovedal čo som chcel," zachichotal sa. ,,ty mi zase čítaš myšlienky!" Povedal som urazene. ,,No taaaaak pine tree nehnevaj sa," Povedal a usmial sa, ,,veď vieš že ťa ľúbim." Povedal a poslal mi vdušný bozk. O kúsom som sa od neho odsunul. ,, Mňa sa nemusíš báť, "povedal a prisunul sa ku mne, ,, no ale už by som ti konečne mohol povedať čo som chcel." Povedal a zvážne. ,,Vieš nevideli sme sa už dlho..." V tom mi zazvonil mobil. Bola to Wendy.
YOU ARE READING
YOU ARE ALL MINE (Billdip yaoi)
RomanceJa a Mabel sa po 6 rokoch vraciame do Gravity falls na letné prázdniny. Ale, už to nieje ako pred tím. Stará hrozba Bill Cipher sa vrátil!! Ale, niečo s ním nieje v poriadku, je akýsi iný. Taký ,,romantický". Neviem čo sa s ním deje, ale tak trochu...