Trr..trr.
Trr..trr..trr.
-Ce vrei ?
-Hei surioară, buna dimineata .Trebuie să vorbim.Ne vedem în 10 minute la cafeneaua din coltul blocului.
-Ok, pa !După ce închide telefonul , un tip cam la 1.90 inaltime , brunet și cu ochii albastri intră în cameră intr-un prosop alb pus in jurul taliei. Se așează pe pat si o sărută.
-Hei , iubit-o ! Cum ai dormit?
-Bine .Dar am încă o dimineață cu sor-mea pe cap.
-Ce s-a intamplat ?
-Nu știu, probabil iar vrea să plângă o jumatate de ora in cafenea din cauza unui pacient mort de cancer. (Și rade)
-Ei , haide ..nu o batjocori iar. (Si el rade). Si azi ce program ai? Luam prânzul împreună?Stiu un restaurant chinezesc langa Secție.-Daca nu se mai gaseste unul care sa moara la 13:00 sigur.
-Da, buna asta. (Rade). Pai si te conduc? Trebuie sa ajung la un proces repede.
-Nu iubire , mergi inainte .Ma descurc.
-Ok , te iubesc.Cand Tyler iese pe usa , abia se trantește in pat si din nou ii suna telefonul.
-Of.Da Vicki?Ajung imediat.
-Te rog, e important.😔
-Ok , am sa ajung repede 😒Se da jos din pat , își trage repede o pereche de jeansi, un maiou si un roling , își pune gluga in cap si iese..
Dupa 10 minute intră in cafenea și se așează la masa unei brunete buclată cu părul lung și ochii verzi ,care avea lacrimi in ochi .
-Hei surioară . Ce s-a întâmplat? Ce ai ?
-Comandăm?
-Da.Spune , ce ai ?Vicki ii face semn ospataritei.Fetele comanda cate un latte si un croissant si ii zambesc ospataritei.
-Kayla ? Iti aduci aminte de omul care a zis că ne cunoaște povestea ? Care ne-a cunoscut părinții ?
-Da .De ce ? L-ai gasit ?
-Uite-l ca vine. Kayla , el e fostul iubit al mamei,Ryan !
-Cine ? Vicki esti normala ?
-O sa ne povestească tot..
CITEȘTI
Blestemul
Science FictionCând Evelyn și Matt primesc vestea că nu pot avea copii își vând sufletul unui demon , care nu se multumeste doar cu atat. Demonul le promite 2 copii perfecti in schimbul sufletelor și acceptarea unui blestem. La 16 ani , copii trebuiau să își accep...