3.Demonul

32 4 2
                                    

Ryan ridica doua degete sus si strigă.
-O sticla de Bourbon te rog , si trei pahare.
-De ce bei atat de mult ?intreaba Victoria. O sa ai probleme , nu e sănătos.
-Stiu , dar am un doctor lângă mine care ma poate ajuta !exclama Ryan zambindu-i Victoriei care se roseste.
Trr.Trrr.Trrr
-Kayla , nu raspunzi? Trebuie sa fie important .zambeste Ryan.
-Da , e de la secție.E capitanul! Am sa ies afara , așteptati-ma va rog..
In timp ce Kayla iese afara sa vorbeasca cu căpitanul secției Ryan poartă o discuție cu Vicki.
-Si Victoria ? Căsătorită ?
-Nici macar iubit nu am !!si rade. Sincer,sunt prea ocupată cu visele,blestemul,si cariera.Cel puțin spitalul si vrajile ma epuizeaza total.
-Am un cadou pentru tine.Cred ca o sa fie folositor.
Ryan scoate din buzunarul interior al sacoului o carticica mica cam de 10 cm lungime si 5 cm latime si o pune pe masa.
-Uite.Pune mana deasupra ei si spune "Largus".
-Da ce este?Întreabă Vicki părând încântată.
-Ai sa vezi. Doar pronunță incet si rar. Si rade vazandu-i curiozitatea Victoriei.
-Lar-gus !
-Nu asa. Rar , nu silabisi.Si pune suflet.
-LARGUS !
Dupa pronuntarea cuvantului cartea se mareste si se deschide la pagina 87.
-Wow. E o ... exclama Victoria
-Carte de farmece ! S-a deschis la aceea pagina pentru ca acolo a ramas cu cititul ultima vrajitoare care a avut-o. Cartea pleca de la vrăjitoare dupa ce se intampla ceva cu vrajitoarea, iar dupa ce moare se reseteaza. Acum esti vrăjitor complet ,Vicki !Spune Kayla care abia ajunsese la masa si a vazut cand s-a deschis cartea.
-Da Vicki . Esti vrăjitor complet. Era a bunei mele prietene Lisa , o vrajitoare din cartierul Francez care din pacate e in comă totală. Sper sa isi revină.Si acum să continuam povestea.Unde rămăsesem?
-La mama ..spune Kayla.La dorința mamei de a ne avea.
-Aa , da ! Ai dreptate. Să continuăm...

*1980*
Pe un drum de tara se auzeau vag trei tropaituri si doua voci ..care păreau sa se certe ,iar a treia era prea calma..
-Ryan ? Lasa-ma in pace. E dorinta mea.Si uite , Matt e de acord !
-Eva , te rog. Nu face greseala asta. O sa adopți un copil.Matt , spune ceva ,te rog.
-E dorinta noastră, a ei. Vom avea copii.
-Serios ? Matt, o sa moară. O sa muriti.Matt, nu puteti face asta. Eva , te rog.
-Uite , aici e rascrucea.Ryan , te rog sa pleci. Vreau sa il invoc.
-Nu poti face asta , Evelyn.Te rog.
Atunci femeia face un cerc de sare in jurul lor, isi taie o suvita din parul blond si buclat ,o pune intr-o cutie de carton iar Matt se taie la mana si varsa putin sange peste suvita lui Evelyn. O inchide si ii dă foc.
Dupa o oră de asteptari apare din josul străzi un fermier si se îndreaptă spre ei. O voce ragusita , se aude..
-Evelyn si Matt ??intreaba fermierul.
-Da !raspuns amandoi deodata.
-El cine e ?si fermierul arata cu degetul spre omul brunet din afara cercului.
-E fratele meu.Doar pentru companie!spune Matt cu teama.
-Buna seara. Ryan Fell este numele meu , dumneavoastra ?
Fermierul pocneste din degete si in doua secunde se transforma intr-o creatura de 2.00 merti inaltine ,cu pielea roșie ca un măr copt si cu dinti ascuțiți. Se indreapta catre Evelyn,ii sărută mâna si spune..
-Eu sunt demonul pe care il cautati doamnă. Numele meu este KAVYC.Cu ce vă pot ajuta?
-Sa le spui ca fac o greșeală si sa plece acasa !spune Ryan mai mult tipand.
-Nu ,nu domnule KAVYC. Va rog nu plecati !spune Evelyn care si îngenunchează in fața demonului.
-Cu ce va pot ajuta ?intreaba demonul zambind malefic.
-Vrem un copil. Avem bani , iti dam orice.
-Ce as putea face eu cu banii vostrii in IAD ?si Kavyc rade isteric.Am nevoie de altceva..Si sunt consecinte..domnilor.
-Orice , numai ajutați-ne !spune Matt .
-Pai daca toata lumea e pregatita , sa facem o scurta plimbare pentru a incheia viitorul nostru contact.
In timp ce mergeau incet prin pădure, demonul începe sa isi expuna oferta.
-Eu am sa va ofer doua fetițe cu pretul sufletelor voastre. Daca acceptati in aceasta seara oferta mea, mâine dimineață vei fi însărcinată in 3 săptămâni. Darr..sunt consecinte.
-Numai contează. Ce trebuie sa facem??intreaba Evelyn.
-Imi oferiți acea cutie la care a-ti dat foc. Si maine dimineață sunteti însărcinată.
-Sigur.Uita-ti!spune Matt si intinde cutia catre demon.
-Multumesc !spune demonul zambind.Pe 12 septembrie vei naste doua fetite.Una blondă si una bruneta.Cea blonda va purta numele de Kayla , iar cea bruneta se va numi Victoria.
-Multumim !spune Evelyn care se apleaca , ii pupă picioarele demonului si se ridică.
Cand au plecat toti fericiți ,Ryan își aduce aminte si se intoarce alergand..
-Kavyc? Hei , nenorocitule !Intoarcete !!
-Nu , nu il mai deranja !urla Evelyn , mai mult plangand.Nu!Opreste-te.
-Evelyn?Care sunt consecintele??intreaba Ryan.

Toti au rămas muți. Demonul nu spusese nimic despre consecinte. Cu totii fusesera pacalite de demon.
Ryan a mers in fiecare seară la rascruce , dar demonul nu a mai aparut niciodată. A urlat , a tipat , a strigat.Dar nu a răspuns nimeni..
Până când..

Blestemul Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum