"Herkes yere yatsın!" Harry, gaz istasyonuna bağlı olan küçük markete baskın yapmıştı. İçeride sadece yaşlı bir adam ve genç bir bayan kasiyer vardı. Kasiyer kendini yere attı, kasanın arkasında saklı kalmıştı.
Yaşlı adam hiçbir şey yapmadı, sadece öylece ayakta dikildi, elinde 9 milimetrelik Smith & Wesson tutan Harry'ye baktı.
"Hey. Dedim ki yere-yatın!" diye bağırdı. Adam neredeyse yere düşüyordu, abartılı bir şekilde sallandı, ama Harry bunu umursamadı; bu onun ilk deneyimi değildi. Ondan korkan insanları seviyordu, neredeyse sanki takıntılı hale getirmişti. Harry, yaşlı adama baktı. "Ellerini görebileceğim bir yere koy." Adam tek kelime etmeden dediğini yaptı. Yaşlı adam ağlayan birisi değildi ama Harry, adamın eline botunun arka kısmıyla bastığında acı çok fazla olduğundan adamın gözleri doldu.
Harry adamdan uzaklaştı ve kasaya ilerledi, ama oraya gittiğinde, kızı hiçbir yerde göremedi. Siktir. diye düşündü.
Genellikle birisi içeri girince ya da dışarı çıkınca çalan zil çalmaya başladı ve Harry arkasını döndü, sadece kasiyer kızın marketten koşarak çıkışını görmek için.
Harry, kızın peşinden koşmaya başlamadan önce sesli bir şekilde iç çekti. Bu nasıl oldu? diye düşündü Harry, ama hemen düşüncelerini topladı. Neredeyse zevk veren bir şey hisseti. Kız ondan korkuyordu.
Dışarısı tamamen karanlıktı, bu yüzden kızı sadece her adımda attığı adımları dinleyerek takip edebiliyordu. Bu onun için sadece bir oyun gibiydi. Harry, kızın marketin arkasında olduğunu biliyordu. Marketin arkasına ilerledi ve kız onun orada olmasını ya da kaçmasını duymasına izin vermemeyi bile denemedi çünkü kız onun önünde, dizleri çamur içinde ağlıyordu.
"Ah küçük kız, yoksa düştün mü?" dedi Harry gülüp ona yaklaşarak. Kız ağlamaya devam etti ve ayağa kalkmaya çalıştı ama her deneyişinde tekrar düştü.
"Bırak yardım edeyim." dedi Harry yüzüne yayılan sırıtış ile. Kızın daha yukarıda olan kolunu sıkı bir şekilde tuttu. Kız çamurdan kalktı ama her yeri çamur ile kaplıydı.
"Benimle gelmeye ne dersin, tatlım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Monsters Inc. ➳ h.s au (Türkçe)
FanfictionCanavarlar şirketi gibiydi. Enerji kazanmak için insanların ondan korkmasına ihtiyacı vardı. (Harry Styles au fanfiction) [Tüm teşekkürlerin gittiği kişi --> @lordkat)