"În sfârşit. Am scăpat de închisoare. Bine, pentru o zi...dar tot am scăpat."
Ies din şcoală si îl aştept pe Yoongi.
******
Aştept de mai mult de 10 minute, si nu a venit. Văd o maşină care vine spre şcoală. Câd vine mai aproape, observ ca este...– Yoongi?
– Magnificul Yoongi, te rog.
– Dar tu nu ști sa conduci.
– Ba ştiu!
–Ultima dată când te-ai urcat la volan, primul stâlp al tau a fost.Din maşina se aud niste râsete.
"Cred ca a venit cu niste prieteni si eu l-am facut de ras."– Yaa...nu este adevărat...al doi-lea si nu a fost un stâlp ci un copac.
– Ști ca este acelaşi lucru, nu? *incep sa râd de el*
– Taci si urcă!
Chicotesc si deschid portiera...
– Vai de viaţa mea!În maşină erau cinci băieţi care râdeau de reacţia mea.
– Băieţi ea este Iseul. Iseul ei....
– Putem sa ne prezentăm singuri. Buna eu sunt Jin si sunt cel mai mare dintre toţi, imi place sa gătesc si rozul.
– Eu sunt J-Hope. Sper sa fim cei mai buni prieteni.
– Eu sunt Rapmonster sau Namjoon. Eu sunt cel...
– Cel care distruge orice. Eu sunt Jimin. Cel mai frumos.
– Si de asemenea cel mai pervers. Eu sunt Jungkook cel mai mic si cel mai inocent.
– Inocent?! Odată mi-ai pus aracet in şampon! *spune Yoongi nervos*
– A fost un accident.Eu doar ma uit la ei cum se ceartă.
– Băieţi! Gata! O speriaţi pe fata.
– Neh sunt obişnuită.Cei cu liniştea asta.
– Yoongi? Dar nu ai zis ca sunteţi 7?
– Ba da. Dar V este acasă. Hai Jin, sper casaaaaa!In drum spre casa lor, in maşină se afla un adevărat haus. Acum le stiu si numele. Ma mai încurc puţin dar e ok.
*****
Cad am coborat, am ramas uimită. Era o casa cu 2 etaje super mare."Wow Yoongi de la ce ai plecat si unde ai ajuns"
Am intrat in casa in spatele lui Yoongi.– Taehyung!
Ooou nu! Te rog sa nu fie el. Te rog sa nu fie el.
– Aici, ce face...
– Tuuuu! *incep sa ţip*
– Buna si ţie!
– Amm... Va cunoaşteţi? *intreaba Yoongi confuz*
– Da, el este colegul meu de banca.
– De fapt, prieten.
– Mda.
– Eu nu mai trebuie sa va fac cunoştinţă asa ca mai bine pentru mine.Toti se aseaza pe canapea înafară de Jin care se duce in bucătărie si eu dupa el.
– Te ajut?
– Daca ai pregăti masa ar fi super.
– Desigur!
******
Dupa ce am mâncat am mers toti in sufragerie si ne-am decis sa ne uitam la un film de groază. Preferatele mele.– Nu vreti sa ne uitam la unul de comedie. Nu ca mi-ar fi frica dar probabil lui Iseul îi este frica. Nu-i asa Iseul? *ma intreaba J-Hope*
– Nu, mie imi plac filmele de groază.
– Ce bine! Ma duc sa imi i-au un urs.Toţi incepem sa râdem de saracul Hobi. Dupa ce a venit si "papa lapte",am dat drumul la film.
Helloooo, ce faceti?
Sper ca v-a placut si capitolul ăsta chiar daca este scurt.
Scuze pentru eventualele greseli.
P. S.: Cadoul de la medie este pentru voi ❤❤❤