Bylo brzy ráno, když mě první paprsky slunce vyhnaly z postele. Skočila jsem si udělat něco malého na zub, než mě máma vyrušila uprostřed jídla.
"Alex, ty si zase nespala? Jak dlouho sis myslela že budu přehlížet ty kruhy pod očima?"
"Ale to víš že spala..." Bože, jsem opravdu žalostná lhářka.
"Lhaní ti nikdy nešlo zlato." pohladila mě jemně dlaní po vlasech.
"Zase Chad?" Ptá se smutně.
Mlčky jsem přikývla. Kéž by můj kluk neměl tak vysoké cíle a neodešel na univerzitu. Ale stalo se, a jediné co mi teď po něm zbylo, jsou videohovory vždy v osm hodin večer. Než si zase uvědomím jak je daleko, trvá mi hodně dlouho usnout.
Máma vzdychla. "Musím do práce. Užij si víkend." Dala mi rychlou pusu na čelo a odešla.
Venku bylo na nic, jako obvykle. Jaké jiné počasí se dá čekat ve Forks? Tak jsem se rozhodla si přečíst pýchu a předsudek. Popáté.
***
Zbytek dne jsem byla naštvaná na pana Darcyho za jeho aroganci, nebo se marně pokoušela silou vlastní vůle posunout hodinovou ručičku blíž k osmičce. Konečně se nade mnou čas slitoval a já jsem popadla notebook.
Stiskla jsem "videohovor" a čekala.
Chad to naštěstí zvedl už po třetím zazvonění.
"Ahoj Alex!" Zavolal na mě z monitoru. Musela jsem vypadat jako blbec, protože jsem se usmívala tak moc, až mě bolely tváře.
"Čau studente, jak je?"
"Celkem fajn co ty?" V jeho očích mi něco nesedělo. Něco bylo jinak. Byla to snad.. vina?
"To nezní moc přesvědčivě.. děje se něco?"
"Musím ti něco říct-" nedokončil větu protože někdo vrazil do dveří.
"Nazdar Chadíku!" Zašvitořila vysoká blondýnka.
"Emily já teď-"
"Kdopak to je? To je tvoje ségra? Neřekl jsi mi že máš sestru, ty tajnůstkáři!" Zachichotala se znovu.
"No, mě by taky zajímalo kdo je tohle Chade." Zamračila jsem se.
"A jen tak mimochodem já jsem jeho holka, ne sestra."
"To bude asi nějaká mejlka. Jeho holka jsem já, že Chadíku!" Vlepila mu pusu na tvář.
"C..co prosím?" Zeptala jsem se šokovaně.
"Alex já ti to všechno vysvětlím-"
"Nic nevysvětluj." Zaklapla jsem notebook a hodila ho na postel. Popadla jsem bundu a vyběhla do deště, ještě než se mi stačily kutálet po tváři první slzy.
***
Tak co? Doufám že se vám 1 část líbila ;)
ČTEŠ
Druhý život
FanfictionKdyž Alex potká nešťastná láska, která ji dočista zlomí srdce, myslí si, že vše je ztraceno. To vše se ale změní když poprvé pozná Cullenovi... (5 díl Twilightu podle mě)