Kayıplar ve Galip.

851 12 2
                                    

               Marvel'in mızrağı Rue'yu ıskalayıp Katniss'in sağ omzuna isabet etmişti.Son anda atılan bıçak Marvel'in de sonunu hazırladı. Katniss son anlarında alaycı kuş iğnesini Rue'nun avucuna bırakıp gözyaşlarını silmeye çalıştı fakat eli sevimli kızın yüzünden yavaşça çekildi.

    Ve yere yığıldı.

...

         Kariyerler dikkatsiz bir şekilde saydıkları ölüleri fazla sayıp Rue'nun varlığını unutmuştu. Rue saklandı. Peeta'yı izledi fakat Cato'nun açtığı yara daha fazla yaşamına devam etmesine izin vermedi,  Huzurlu fakat sevilmeyerek öldü, istediği sevgiyi alamayarak. Katniss'in sevgisini alacak zaman bulamayarak. Katniss'in yokluğuna dayanmak gibi bir seçeneği yoktu. Ölmeden önceki son hareketi ise tıpkı mıntıkasındaki son günkü gibi, onları uğurlarken yaptıkları gibi kanlı olan üç parmağını dudaklarına götürüp yükseltebildiği kadar yükseltmek oldu. Yere düşen eliyle birlikte top sesi duyuldu.

Rue tıpkı Katniss'e yaptığı gibi sessiz bir uğurlama da ona hediye etti.

     Ve geriye iki haraç kaldı. Cato ve Clove. Onları izledi. Sona kalan iki aşık birbirlerini öldüremeyecek kadar güçsüzlerdi ve bunun yerine intihar ettiler.

  Galip Rue olmuştu. İstese de istemese de. Fakat eve dönmek zorundaydı. Katniss'i yaşatmak zorundaydı.

Çayırın Derinliklerinde (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin