Zamiin hodolgoonii durmeer bol ulaan gerel n zogs gesen ug. Gehdee ene durem zamiin hodolgoonoos oor zuild ch heregjdeg bololtoi. Ter negen hertsgii zaluug harval tuund bitgii oirt, zogs gej baigaa met tod ulaan ustei ba harts n hurtel tsaanaa neg l shiruun baidaliig iltgene. Gevch bi ene zaluud ooriin erhgui tatagdaj ehelsen yum. Bi ooroo ch yagaad ene hertsgii hund durlasanaa medehgui yum. Namaig Park Sina(Пак Шина) gedeg. Bi negen company-d Gadaad hariltsaanii eronhii manager hiideg. Odor bur gadaadiin tunshuudtei holbogdoj zahirald tednii sanal bolgoson bolomj, horongo oruulaltiig medeellej esvel zahiraliin damjuul gesen zuiluudiig tedend damjuulan buten odor l ajliinhaa oroond utas computertei zuuraldaj suuna. Sayhan manai company-d shinehen manager zaluu irsen. Tuuniig Mark Tuan gedeg, ter America-iin Los Angeles hotoos Solongost shiljin suurishij baigaa negen gesen. Tereer manai company-iin Marketing Manager hiih yum. Tuuniig bi neg udaa harsan bas yariltsahad nadad neg l ontsgui setgegdel torson. Uchir n tuunii harts n uneheer evgui yag l namaig alaad haychih yum shig bas yarij baigaa baidal tsaanaa neg hondii huiten sonsogdood baisan. Ter uulzaltaas hoish bi tuuntei uulzahaas tsaargaldag bolj nariin bichigtee heleh zuilsiig bicheed avaarai gedeg bolson.
Negen odor
Bi eronhii zahiraltai uulzah geed yavj baital emegtei hunii oriloh duu sonsogdohoor n yavaad ochtol nuguu Mark baina. Neg emegteig hanand shahaad hooloig n boochihoj. Bi harchihaad shokond orood heseg zogsson ch genet durgui hureed yavj ochood tuunii gariig tulhlee. Nuguu emegtei say neg amisgaa avch hanialgaad unalaa.
Bi: Chi yamar geechiin buduuleg aranshintai zaluu ve? Yaj emegtei hund gar hurch chadaj bainaa? Emegtei huniig hundelj medehgui yu?
Ingej helj baihdaa bi dotroo durelzej uur hilendee avtsan baisan ch ter yu gesen geech?
Mark: Naad emegtei chin huntei zugeer seetgenehgui minii emzeg gazar hursen
Ingej heleed tsaashaa jishim ch ugui yavaad ogohod n bi heseg bantaj zogsood ter emegtei ruu hartal ter nadruu neg maliij moroo havchaad yavaad ogloo. Bi joohon gaihaj baigaad haashaa yavj baisan ter zug ruugee yavav. Guitsetgeh zahirailti uulzah getel tereer dotoodiin tunsh company-ii toloologchtei odriin hool idej baigaa gene. Manai guitsetgeh zahiraliig Im Jaebum(Им Жэбом) gedeg. Jaebum zahiral Mark geh ter etgeed zaluugaas tes oor. Ter mash eyldeg, soyltoi, harts n dulaan bas urgelj ineemseglej ajilchiddaa saihan energy tugeej yavdag negen. Emegtei huntei hezee yos bus haritsdaggui. Harin tuunii nariin bichgiin darga bol minii naiz Joo Nayeon(Жү Наён). Im zahiraliig huleej suungaa joohon yariltsaj suulaa.
Nayeon: Im zahiraltai yamar hergeer uulzah gej baina daa?
Bi: Aan harin manai neg gadaad tunshees neg saihan sanal ireheer n ehnii eeljind Im zahiraltai uulzaj yariltsay gej bodood
Nayeon: Mm....Neeree Im zahirald sain heveeree yu? Kkk
Bi: Chshhh /huruugaaraa amaa darah/ Hun sonschihvol yah yum
Nayeon: Zugeer ee. Ene haviar barag hun yavdaggui yum aa.
Bi: Tegsen ch gesen. Zahiral ooroo orj ireed sonschihvol yana.
??: Yu sonschihvol yana gej?
Tsochood ergeed hartal Mark baina.
Mark: Sain baina uu, Park eronhii manager ee?
Bi: Sai-sain baina uu?
Mark: Joo nariin bichig ee, guitsetgeh zahiral oroondoo baigaa bolov uu?
Nayeon: Tunsh baiguullagiin toloologchtei odriin hoolond orj baigaa.
Mark: Oilgoloo. Tegvel ta uuniig zahirald damjuulaad ogohgu yu? Marketingiin heltesiin tailan baigaa yum.
Nayeon: Za. /Barimtiig avah/
YOU ARE READING
Улаан үстэй тэр нэгэн залуу - A guy with red hair [Дууссан]
FanfictionZamiin hodolgoonii durmeer bol ulaan gerel n zogs gesen ug. Gehdee ene durem zamiin hodolgoonoos oor zuild ch heregjdeg bololtoi. Ter negen hertsgii zaluug harval tuund bitgii oirt, zogs gej baigaa met tod ulaan ustei ba harts n hurtel tsaanaa neg l...