Togsgoliin 15-r heseg - Hyazgaargui hair

107 4 0
                                    


/Zohiolchiin talaas/

Chaeyoung: Yu heleh gesen yum?

Jaebum: Yu l daa.....Hamgiin ehend chamd bayrlalaa gej helehiig husej baina.

Chaeyoung: Yund?

Jaebum: Minii amiig avarsan shuu dee. Hervee chi minii amiig avraagui bol bi odoo ingeed amid yavj baihgui baisan baih. Hair durlaliin toloo amia horlood uhaangui uildel hiisen gej chi namaig zemlehed bi ter uydee uneheer unen ug yum gej bodson. Gehdee l terhen uydee nadad uneheer tesverleheergui shanalal baisan ch chinii medersen tuulsan shanalaliin hajuud yu ch bish gedgiig bi daraa n oilgoson. Bas chi nadad amidrah uram zorig, husliig toruulj ogson hun. Chamtai taniltssandaa bi ooriigoo ih aztaid tootsdog. Chi bol nadad burhanaas yavuulsan dahin neg bolomj bas nandin beleg gej bi bodoh bolson.

Chaeyoung: heheh bayrlalaa...uuniig l heleh gesen yum uu? /ineeh/

Jaebum: Oor neg heleh yum n ....... Bi yag unendee Markiin naiz busgui Sinad hairtai baisan yum. Uul n bi Markaas omno Sinad hairtai baisan bas Sina ch nadad sain baisan yum baina lee. Gevch bi setgelee ilchilj chadalgui hulchgar zan gargaj tenegtej yavsaar Markad aldchihsan yum. Terendee gutarch ter odor amidrah husel uneheer torohoo bolichihson baisan. Tiimees l amia horlohoor shiidsen baisan. Gehdee odoo bi oor hund hairtai

Chaeyoung: Hend?

Jaebum: Minii urdaas haraad zogsoj baigaa usan seleltiin avarga tamirchin busgui.

Chaeyoung: ............. Bi yu?

Jaebum: Tiim ee

Chaeyoung: /dood uruulaa hazah/ ..... /sulhan ineeh/ Heleh uggui bolchihloo.....Hervee bi ugui gechihvel chi dahiad amia horloh geed dairqad ehleh baihdaa? /dooglongui heleh/

Jaebum: /ineeh/ Odoo bi tiim teneg baihaa bolisoon

Chaeyoung: /ineeh/ ..........Yu geech, Jaebum-aa. Yag unendee bi taniltssan humuusteigee ingej hurdan dotnosoj bas hundetgeliin bus yariagaar yaridaggui l dee. Getel yagaad ch yum chamtai dotno baij boloh yum shig, bas chamd itgej boloh yum shig sanagdsan uchraas bi chamtai ih hurdan dotnosson...Uuniig helehed joohon ichmeer l yum. Gehdee bi chamtai ulam dotnosoh tusam chamd tatagdaj durlaj ehelsen. Unendee nadad hairtai gehiig chin sonsood ehleed ooriinhoo chihend itgesengui. Gevch nadad neg aidas baina.

Jaebum: Yamar aidas?

Chaeyoung: Chi medne dee. Hevtej baisan emneleg deer chin ochood helj baisan daa. Bi hairtai huneesee huuhedtei baisan ter min ene horvoogiin sain saihaniig uzej chadalgui burhanii orniig zoriod hairtai hun min namaig hayad yavsan gej......Tuunees hoish bi eregteichuuded tiim ch ih itgehee bolison ch yagaad ch yum chamd itgej boloh yum shig sanagdaad baisan. Odoo ch gesen tegj sanagdaj baigaa ch ene aidas maani baigaad baina.

Jaebum: Hervee chi nadad itgeed minii garaas atgaval bi chamaig ter novsh shig hayj yavahgui nasan turshid chin hairlan hamgaalj yavahaa haruulj chadna aa. Bi ene burhanaas ogson nandin belgee oor hund aldmaargui baina. Nadad itgeed minii garaas atgaach /neg garaa tosoh/

Chaeyoung: ............. /garaas n atgah/ Hervee chi hayad yavah yum bol bi chamaig haa yavaa gazart chin ochood amiig chin avarsan shig ee duusgaad ogj chadna shuu.

Jaebum: /ineeh/ Za. Bi tegehgui ee. ^_^ /tevreh/ Bayrlalaa. Buh zuild

Chaeyoung: ^_^

Jaebum: Gert n hurgeed ogoh uu?

Chaeyoung: Mhn

Jaebum Chaeyoung-iig mashinii urd suudald suulgan ooroo joloonii ard suulaa. Ter 2 Chaeyoung-iin geriin zug hodlov. Zamdaa Jaebum neg garaaraa Chaeyoung-iin garaas aldahgui gesen shig changa atgan nogoo garaaraa joloogoo barin yavna. Chaeyoung Jaebumiig nalan yavj baiv.

Улаан үстэй тэр нэгэн залуу - A guy with red hair [Дууссан]Where stories live. Discover now