,,Leone ostavi taj mobitel i pomozi mi s ovom kutijama!" Dovknula je mama dok smo se useljavali u novu veliku kuću u Zagrebu!
,,Evo,odmah!"Ostavio sam mobitel na crnom šanku i polako nosio teške kutije u naš novi dom.U koji smo se morali preseliti radi rastave mojih roditelja.
Nakon nekoliko kutija polako smo namještavali moju veliku bijelu sobu.
Izgledala je savršeno crno-bijeli namještaj,crni zastori i crna posteljina.Najdraža stvar u mojoj sobi je moj viliki plišani panda kojeg imam od rođenja.,,Vesiliš li se svojoj novoj školi?"Upitala me mama.Dok je stavljala ukrase na policu.
,,Ne,bojim se da se neću uklopiti."
,,Ahh znam kako ti je ali gledaj ovo kao "novi" početak."
,,Jej jedva čekam!" Sarkastično sam odgovorio i izašao iz sobe.
,,Gdje ćeš?"
,,Idem malo prošetati Maxa."Odjenuo sam svoju kožnu jaknu i stavio povodac Maxsu a zatim izaša iz kuće.Nakon kratke šetnje došli sam do parka za pse.Tamo mi je za oko zapela preslatka djevojka duge plave kose i zgodnog tjela sa bilježnicom u ruci.Sjeo sam do nje i pustio Maxsa da si igra sa njenim preslatik bijelim psom.
,,Hej je sam Emma!"Pružila mi je ruku i predstavila se.
,,Hej ja sam Leon!"Nasmijao sam se i rukovao se nakon toga je nastala neugodna tišina.Prvi sam "probio led" i upitao je:
,,Što to pišeš?"
,,Ništa bitno pravim listu želja tako će mi život biti zanimljiviji."
,,Smijem li pročitati tvoju listu?"
,,Naravno!"Dodala mi je svoju debelu bilježnicu u kojoj se nalazila prilično velika lista želja.Neke želje su bile zaista zanimljive poneke i čudne ali sveukupni dojam je bio oke.
,,Praviš jako zabavnu listu!"
,,Hvala!Nadam se da ne misliš da sam čudna!"
,,Ne,zašto bih to pomislio?"
,,Pa...Imam 17 godina i pravim bez veznu liste kao da sam djete od 10 godina."
,,Vjeruj mi djete od 10 godina nebi takve stvari stavljalo na listu."Slatko se nasmijala a zatim je opet nastala neugodna tišina.
,,Mogu li i ja s tobom ispunjavati želje s liste?"Tiho sam ju upitao i nasmijano pogledao.
,,Naravno!Svaki dan jedna želja!"
,,Može!Od sutra počinjemo?"
,,Što se mene tiče da!"Razmijenili smo brojeve a zatim je svatko uzeo svog psa i krenuo svojim putem.Došao sam u kuću i otišao u svoju veliku sobu.Zatim sam upalio pijesme,legao na savoj udobni krevet i počeo se dopisivati s Emmom razimišljući o njoj shvatio sam da bi ovo stvarno mogao biti moj novi početak.
_____________________________________
Zvuk mobitela sa noćnog ormari i jarke zrake sunca su me probudile.Otvorio sam oči i pogledao na mobitel koliko je sati.A do sobe su mirisale svježe pečene palačinke.Sišao sam do kuhinje i pojeo koju palačinku.Na stolu je bila poruka od mame koja je otišla na posao.Otišao sam do kupaone i tamo obavio higijenu a zatim sam otišao sobu po odjeću.Odjenuo sam crvenu kariranu košulju i crne hlače.A svoju tamno smeđu raščupanu kosu "sakrio" pod kapu.Nahranio sam Maxsa i krenuo prema izlaznim vratim.Izašao sam iz kuće i zatim dobio poruku od Emme.Hej jesi li spreman na prvu stvar s liste?
Naravno!Koja je to prva stvar s liste?_
____________________________________
Pozdrav svima!👋😊
Hvala vam što ste pročitali uvod moje prve i trenutno jedine knjige.😂❤
Ako imate neki savjet recite novi sam nemam blage o pisanju.😏
Unaprijed VELIKO HVALA!❤
YOU ARE READING
Želja
RomanceSedamnaesto godišnjak Leon se preselio u novi grad di upoznaje novu djevojku,nove prijatelje i ispunjuje svoje želje.Nove avanture i nove situacije će ga dovesti u nevolje.Kako će sve to završiti saznaj te u priči Želja!