Jungkook asculta vorbele mamei sale, în timp ce privea ceasul. Era deja 02:45am, iar mama sa nu s-a oprit din a-l certa pentru că "și-a pierdut complet mințile". A căscat liniștit și s-a așezat în pat, încă cu telefonul aproape (dar totuși, nu foarte aproape) de urechea sa."Mamă, e trecut de miezul nopții..." a spus puțin enervat și și-a dat ochii peste cap când doamna Jeon a continuat să vorbească despre "treci peste" și "trăiește-ți viața". Acelea două erau ultimele lucruri pe care Jungkook voia să le facă, dar putea mama lui să îl înțeleagă? Ei bine, nu: în opinia ei, Taehyung era dus și nu avea să se mai întoarcă vreodată.
"Mamă!" a țipat brunetul, oftând ușurat când femeia s-a oprit din vorbit "Nu o să renunț la căutarea lui Taehyung și nici nu o să îmi trăiesc viața fără el. Acum că am făcut asta clar, vreau să mă odihnesc puțin. Noapte bună. Te iubesc." te iubesc, chiar dacă ești atât de enervantă în ultimele zile.
Băiatul a terminat apelul și s-a uitat în jurul său; camera era atât de întunecoasă și se simțea atât de singur. I-ar fi plăcut să fie în brațele lui Taehyung, îmbrățișându-l, sărutându-l, simțindu-i corpul fierbinte lângă al său, adulmecându-i parfumul bărbătesc... era totul posibil de imposibil în acel moment.
Iar sentimentele l-au cuprins pe Jungkook. A aruncat o privire scurtă ceasului și a oftat, luând jurnalul lui Taehyung în mâinile sale "Nu ne-am văzut de mult timp, huh?" a râs ușor. Acesta s-a plesnit peste frunte și și-a scuturat capul, "Chiar înnebunesc, mama nu a mințit. Chiar vorbesc cu un jurnal..."
A deschis jurnalul și a dat paginile nerăbdător, fiind pregătit să citească ceva scris de Taehyung înainte să meargă la culcare. Chiar spera că Taehyung a scris ceva care să îl calmeze, nu doar un indiciu. Un indiciu era perfect, dar de data asta... își dorea ceva mai mult. Ceva care să îl facă să zâmbească, măcar pentru o secundă. Avea nevoie de asta.
„ Bună, Kookie! Sper că ești bine azi! Eu sunt tare entuziasmat, pentru că odată cu fiecare zi care trece, cărarea noastră se scurtează, iar ziua în care ne vom întâlni se apropie cu pași repezi. În ultimele zile m-am gândit mult la tine, iar după noaptea aceea la plajă, am început să mă îndrăgostesc mai tare de tine. Pot să simt că nu aș putea trăi fără ochii tăi frumoși, vocea ta dulce, parfumul tău și căldura ta lângă corpul meu. Chiar te iubesc și mă bucur că ai apărut în viața mea."
Jungkook a început să zâmbească în timp ce citea acele rânduri. Simțea exact aceleași lucruri pentru cel mai mare și, știind că amândoi împart aceeași dragoste, l-a făcut să vrea să sară în sus de fericire. A zâmbit dulce, continuând să citească.
„ Sper că și tu simți la fel, totuși. Apropo, în ultimul timp (din fericire), te-ai oprit din a-l menționa pe "Yoongi hyung" și chiar mă bucur, pentru că dacă n-ai fi făcut-o, aș fi mers direct la el și i-aș fi dat un pumn în față."
Jungkook nu s-a putut abține și a început să râdă.
„ Asta începe să fie destul de lungă, dar am vrut doar să îți spun cât de mult te iubesc, chiar dacă sunt puțin gelos și posesiv.
Indiciul pentru azi e unul destul de simplu (încet, rămân fără idei, dar iartă-mă. măcar, la sfârșit, mă vei îmbrățișa din nou). Locul în care stau e cald și plăcut și când stau aici mă simt de parcă sunt copil din nou. Aici mi-am petrecut o mare parte din copilărie și e plin de amintiri. Amintiri care într-o zi, mi-ar plăcea să le împărtășesc cu tine.
Pa, Kookie. Te iubesc.
– Taehyung."Jungkook a zâmbit și, mângâind paginile jurnalului, și-a dat seama că era prima zi când nu a plâns în timp ce citea jurnalul celui mai mare. Se simțea fericit, ca și cum soluția nu era prea departe de el.
"Nu îți face griji, TaeTae. Am să te găsesc în curând." a murmurat pentru sine.
[ 웃음 – râset ]
YOU ARE READING
our love puzzle ♡ 𝘵𝘢𝘦𝘬𝘰𝘰𝘬
Fanfiction„A dispărut așa, fără ca măcar să spună la revedere. Lucrul care mă doare cel mai tare, totuși, e că n-am observat niciodată cât de mult suferea". ©All rights reserved | marakurt © aeqyoris.