-We're not friends,We're not enemies
,We're strangers with some memories-❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄
Salji yg turun indah dipandang sehinggalah ia jatuh ke tanah dan dipijak tanpa dipandang..Macam tu lah kau dan aku..dulu kita kawan baik tetapi kini kita hanyalah strangers..tetapi buruk manapun kau..jahat mana pun kau..kau tetap kenangan aku..kawan yg pernah bersama aku sepanjang aku hidup..walaupun aku tahu..aku ni hanya akan dipandang hina dalam mata kau..Aku sedih..Hahaha. Sedih?..yup..semestinya aku sedih tetapi aku tahu semua org pasti pernah merasai perasaan ini..Walaupun kau dh x anggap aku as kawan kau..tolong maafkan semua kesalahan aku selama aku berkawan dengan kau..aku harap kau bahagia bersama Sana..again..aku minta maaf kerana aku x mampu bencikan kau..sorry Kim Taehyung :")
From your memories
Song Jihyo❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄
Kertas itu dilipat semula..disimpan dgn baik didalam sampul berwarna silver itu dgn berhati hati agar tidak terkoyak..dipandang lama surat itu dan setitik demi setitik air mata kelakiannya jatuh..dia tersenyum kelat..dan menangis..(kau ingat lelaki tak menangis ke? lagi lagi bila tntg someone yg dia sayang)..Otaknya ligat memutar semula layanan buruk yg pernah diberi kepada Jihyo.
"Aku..aku..yg sepatutnya minta maaf..dan bukannya kau..Song Jihyo.". Dia memeluk lututnya dan melentokkan kepalanya dia atas lututnya itu sambil memandang salji salji yg jatuh turun melalui tingkap biliknya..
"Aku sayangkan kau..nope aku..aku cintakan kau honey hisk..". Sedang dia mengelamun..dia terdengar beberapa suara sumbang di luar sambil menekan nekan loceng rumahnya..dgn lekas dia mengelap air matanya dan menyimpan semula surat itu di celah celah almari bukunya..laju sahaja dia menuruni tangga rumahnya..
"HYUNG KAMI SUDAH PULANG MANA JANJINYA CUCUR ADABI YANG ENAK?!!".
"OH SALJI~~KAU KIRIMLAH BAJU SEJUK BUATKU~~!!"
"RINGA LINGGA RINGGA LINGGA!!HUISH NOT BAD LOCENG NI HUISHH"
"AKU TERSUNGKUR MENUNDUK MERAUNG!!DAN TIADA SIAPA BISA MERASAKAN OH SEJUKNYA~~BADAN KU INIII!!~"
Tanpa menghiraukan pandangan sekeliling..mereka berdua tetap memekak di hadapan rumah Taehyung.
Klik
"Masuklah wahai lahanat sekalian". Jelingan tajam diberikan kepada dua org manusia yg memekak dari tadi.di hadapan rumahnya
"Ohoiiii buka pintu pun lama ke hyung? Kook memekak sbb otak kook dh beku..dh separuh mental teheeee"
"Tah kau ni Tae habis aku jadi Jimin Hasrita dgn Jimin Bahar..kau pe tau hisk..sejuk bodos
"Dtg rumah orang bagi salam bukan bagi.memekak dekat depan rumah org setan→_→"
"#Deep"..tersenyap dua org manusia itu HAHAHA
"Dah.mari masuk..x kan korang nak jadi org salji kot?..nnt aq sediakan hot chocolate untuk korang..fresh dari perut aku..HAHAHAHAHA"
"BABI KAU TAE EIII X HAMAK AKU TAHI KAU EYY"
"SIOT KERR KAU NI HELEMEK BUAT AKU NAK X NAK JER MINUM HOT CHOCOLATE"
YOU ARE READING
« Old Friend »
Fanfiction" In love with your bestfriend are the best " #ongoing #hiatus #start≈24 september 2017 #end≈still search it