Κεφαλαιο 7ο

26 4 2
                                    

??:ΝΟΜΊΖΕΙΣ!!

Είπε δυνατα σχεδόν φωνάζοντας αρπάζοντας από το χέρι και τραβώντας με Προς τα έξω εφόσον ήμασταν στην εξώπορτα. Παράλληλα ο Jin πανικόβλητος κάλεσε την αστυνομία και άρχισε να φωνάζει τον άλλο μου αδελφό τον Yugyeom.

Y/N's p.o.v

Εγω: Yay! Παραταμε με πονάς!!

??: Πότε τώρα που σε έχω στα χέρια μου. ΠΌΤΕ!!

Εγώ αρχισα να κλαίω όχι μόνο επειδή με ποναγε αλλα και γιατι φοβόμουνα και αρχισα Ν φωνάζω για βοήθεια μέχρι που άκουσα κάποιον Ν μιλάει.

♡♡:Παρατατην ήσυχη!!!

??: Και γιατί να το κάνω αυτό??

♡♡: Γιατί άμα  Δεν την αφήσεις θα έχεις να κάνεις μαζί μου το κατάλαβες??

Εγώ από την άλλη συναιχιζα να κλαίω σε λυγμούς τώρα πια.Ώσπου τα θολομενα  Μου Ματια αντίκρισαν ένα ψηλό αγόρι κοντά στην ηλικία μου. Ξαφνικά ακουστηκαν σειρήνες  περιποληκου τοσο δυνατα που αυτο σήμαινε  Ότι ήταν κοντά. Μόλις ο ?? Τις ακουσε άρχισε να τρέχει. Εγω απο τον φόβο μου πήγα να λιποθυμησω αλλα με
Επιασαν 2 ζευγάρια χέρια για Ν μην πέσω στο έδαφος.

♡♡: Yay! Είσαι καλά?

Εγω: Ν-Ναι είμαι καλά.Ευχαριστώ!

Jin:Y/N!! Oh sis μου είσαι καλά? Σε πείραξε? Σε χτυπησε?

Εγω: Ο-Όχι είμαι καλά.

Jin:Kai?! Τι κάνεις εσύ εδώ?!

Αα! Ώστε Kai τον λενε?? Ωραια!!

Κai: Jin!! Είσαι κάτι την κοπέλας?

Jin: Ναι είμαι ο αδελφός  Της και ο Yugyeom ψάχνει με την αστυνομία τον αλήτη που πήγε να μου πειράξει την αδελφή μου.

Εγώ: Σ-Συγγνώμη αλλά πας στην σχολη μας??

Kai: Ναι είμαι καινούριος εδώ!😊😊

Εγω: Ωραία λοιπόν εμένα με λένε Kim Y/N! Χάρηκα για την γνωριμία.

Kai: Εγώ νομίζω πως δεν πρέπει να συστηθώ.Με γνώρισες αν και με έναν περίεργο τρόπο αλλα οκ!!

☆☆: Y/N...

Εγω: BamBam? Δεν είναι αυτό που νομ-

ΒamBam: Ασεμε! Μην Μ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙΣ!

Εγω: Bamba-

BamBam: Εσύ μου έλεγες πως με αγαπάς το ίδιο και εγώ τα φτιάξαμε τώρα είμαστε μαζί και μετά από 1ημέρα σε βλέπω με έναν τύπο άγνωστο αποτι νομίζω αγκαλιά!!, ειπε και άρχισε να περπατάει προς την αντίθετη πλευρά.

Εγω: BAMBAM!ΠΕΡΊΜΕΝΕ!!

Είπα και αρχισα να τρέχω ώσπου τον έφτασα και του επιασα το χέρι αλλά αυτος γυρίζοντας καταλαθος με χαστουκισε  δυνατά κάνοντας με να πέσω στο έδαφος.

Εγω:Αααααου!!

BamBam: Y/N!!! Συγγνώμη δεν το ήθελα καταλαθος.Συγγνώμη!!

Είπε κλαίγοντας αρπάζοντας με μες την ζέστη του αγκαλιά.

Εγώ: B-BamB-Bam...

BamBam: Σσσσσ!Μην μιλάς! Εγώ φταίω! Εγώ! Ζήλεψα! Σε είδα με αυτόν τον τύπο αγκαλιά και ζήλεψα! Συγγνώμη!!

Είπε σφίγγοντας με περισσότερο στην αγκαλιά του.

Εγω: Pabo! Αφού μόνο  εσένα αγαπάω!!Και θα σε αγαπάω για πάντα.!!! Το ΚΑΤΆΛΑΒΕΣ!!??

Και εκείνη την στιγμή με φίλησε τόσο σιγά και απαλά σαν κάτι ευθραστο που αμα κάνεις μια απότομη κίνηση θα σπάσει.











Και.....









Συνεχιζεται.....

My first crush💞💞💞Where stories live. Discover now