Hoofdstuk 1

2.2K 2 1
                                    

Hij had een hoekig gezicht, zijn ogen lagen diep en waren smal. Zijn neus liep als een rechte lijn over zijn gezicht, hij had smalle lippen en een groot litteken van zijn linkerjukbeender naar zijn kin. Toen hij glimlachte kwamen rijen witte tanden te voorschijn.

"Havald?" mijn stem klonk schor en mijn keel voelde als schuurpapier. Ik had al minstens 24 uur niets gedronken en ook mijn maag rommelde. "Ben jij dat?" Mijn ogen moesten wennen aan de donkere ruimte om mij heen, terwijl ik zocht naar een mogelijke vluchtweg.

"Adeline!" klonk het opgelucht. "Ik was al bang dat ik je kwijt was. Ik zou mijn bediende niet kwijt willen raken!"

De stem klonk niet als Havald of als een naast familielid van mijn vaders vriend. "Meneer? Het spijt mij verschrikkelijk, maar ik heb werkelijn geen idee wie u bent." Ik probeerde mijn stem vriendelijk en zelfverzekerd te laten klinken, maar dat had moeten hebben gefaald, aangezien mijn stembanden aanvoelden als een opgedroogde rivier bedding.

"Noem mij Jonas. Ik ben uw meester voor de aan een komende jaren. Je bent nu in het Huis der Zeven Bronnen in het zuiden van Canada. Het Huis ligt diep in de bossen, dus mobiel bereik of enig ander hulpmiddel zal hier niet werken," antwoordde de man op mijn vraag zonder een vraagteken. "Je bent een idyllisch meisje, Adeline. Volg mij, ik zal je een korte tour door het Huis geven. Maar eerst, je ochtendmaal."

Hij maakte mij los van de schurende touwen om mijn polsen en nam mij mee naar een zaal. De zaal deed mij denken aan de indoor voetbalvelden (50x100). Er stonden twee tafels opgesteld in het midden van de ruimte. Aan de tafels stonden eiken houten banken, gelakt en geschuurd. Erboven hing een gigantische kristallen kroonluchter, maar dat was niet hetgene wat mij het meest verraste. Het waren de dildo's op de banken die mij kippenvel opleverden. Ik was maagd, niet eens ontgroend en 16 jaar. Ik was altijd een buitenstaander geweest, een loser, een loner.

"Neem plaats, my dear." Hij opende gastvrij zijn armen en glimlachte beleefd. "Ik zal Mellissa vragen om wat eten te brengen. Volgens Havalds verslag hou je enorm van warme chocolademelk met slagroom, marsmallows en caramel?"

Ik knikte en wurmde mij tussen twee dildo's in.

"Excuses, Adeline," verontschuldigde hij zichzelf smalend. "De dildo's zijn bedoelt om op te zitten. Dat past toch wel?"

"O, ehm," stotterde ik, terwijl mijn kaken rood op gloeiden. "Hoe moet ik dit doen, meneer?"

"Er zijn al twee verbeter puntjes, jongedame," wees hij mij terecht, "één; het is de bedoeling dat je naakt bent, twee; je spreekt mij voortaan aan met 'my lord', 'meester' of 'excellentie'. Teresa is meer dan blij om je kleren aan te nemen." Hij knikte richting een jong meisje van minstens elf.

Zonder iets te zeggen, maar met gierende zenuwen, kleedde ik mij uit. Ik liet mijn jurkje op de grond vallen en trok mijn sneakers uit. Ik stond slechts in een bh en slipje. Mijn vingers vonden zich bevend een weg naar mijn bh-sluiting en met een zachte plof viel mijn bh op de grond. Langzaam stapte ik uit mijn slipje. Bang zwaaide ik mijn dikke bos donker rood haar over mijn schouder.

"Goed. Neem plaats op deze vriend hier." Jonas wees op de brede, lange dildo op de bank.

Onzeker liep ik er naar toe, ging er boven hangen en zakte langzaam naar  beneden. In mijn kut had nooit iets anders gezetten dan twee vingers, een dikke viltstift (ik was twee) en een tampon. Mijn schaamlippen raakten het reusachtige voorwerp aan. Jonas verloor zijn geduld en duwde mij hardhandig naar beneden. Ik kreunde van de pijn.

"Goed. Beweeg op en neer. Op. Neer. Ik neem aan dat je weet wat dat betekent?" Het was een vraag waarop ik geen antwoord hoefde te geven.

Dus langzaam bewoog ik op en neer, de pijn voelend.

"Sneller! Jezus H. Christ! Kan jij helemaal niets?!" Hij verloor zijn geduldige masker. "Mee. Komen. Nu."

Zo snel als ik kon gleed ik van de dildo af en volgde hem strompelend. Een donkere kamer in.

Hij legde mij op een houten instrument, waarin ik op een onmogelijke manier moest liggen;

           ○
         --|--
○ hoofd
|lijf
-- benen

En toen stootte hij zo snel en hard als hij kon in mijn als beurse kut. Het produceerde een sompig geluid, hetzelfde als dat je hoort als je met je voet in de modder dezelfde beweging maakt.

Hij kreunde, kneedde mijn tieten, greep ze, trok aan mij tepels met heel zijn gewicht. Hij pakte tangetjes om mijn tepels vast te zetten. Zette machines aan om het neuken voor hem te doen.

Na 56, 34 minuten viel ik flauw.
         

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Oct 21, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

GeilWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu