1-Initierea

7 1 0
                                    

Tringg,tringg

Eu(Matt):Amm,Hmm...e deja 7?
Mai vreau să mai dorm...

Spun asta aruncând pe jos dușmanul prietenului meu cel mai bun,somnul.

După 5 minute

Mama:Matt,hai jos ai uitat că azi e scoala?

Matt(mormăind sarcastic): Cum as putea să uit?

Ma duc la baie,mă spăl pe dinți, si îmi iau un tricou galben cu niste blugi negri-albastrui..
Cobor iau micul-dejun si plec la școală.Pe drum mă întâlnesc cu Eric si Melisa prietenii mei buni...

Eric:bai ce avem prima oră?

Eu:mate cred...

Melisa:am o idee,hai să chiulim...

Eu:nee,si așa am prea multe absente...

Orele trec,iar clopoțelul suna de ieșire pentru ultima oară pe ziua de azi...După ce ies de la școală
ma duc prin parc cu Eric si Melisa,apoi joc fotbal si fac alte chestii fără sens până se face seara... Mergând spre casa,trec pe lângă mine trei ambulanțe și o mașină de pompieri...
Eu eram bucuros deoarece în sfârșit se întâmplă ceva interesant in cartierul nostru de rahat...în fine...ajung aproape de casa si vad un mult fum negru si o flacără mare...ma apropii si realizez că toate mașinile de intervenție care au trecut pe lângă mine,voiau să ajungă la mine acasă....Vedeam în fața ochilor cum căminul în care am crescut ardea din temelii...instantaneu mi-a venit în minte mama mea și Mike fratele meu mai mic...Am vrut sa ma apropii mai mult de casa dar nu mă lăsau pompieri....
Nu se poate așa ceva,tot ce iubeam mi se naruise în fața ochilor....după ceva timp pompierii au stins focul,intre timp apăruse si politia care constatase ca focul a fost pus de cineva...
Polițist 1: repede intrați să vedem dacă mai există supraviețuitori!!

Pompier 1 si 2 : imediat...

Pompier 1: am găsit o femeie cu arsuri de gradul 4 la nivelul întregului corp...

Pompier 2: Mai Este Un Copil Aici!!!

Erau mama si Mike... Un doctor anunță decesul lui Mike,eu izbucnesc instant în lacrimi...nu va mai avea cine să mă fugărească prin toată casa,sa mi se suie pe umeri,sa ma enerveze😢
Mama încă trăia dar era inconștienta...urcam în ambulanta iar pe drum se trezește si ma cheamă la ea..
.
Mama:...Drake....(cough)...a.... fost....(cough) - spuse acestea,cu ultima suflare...

Drake,omul care ma distrus...nu cred că voi uita numele ăsta prea curand... merg pe drum,gandindu-ma unde vai dormii la noapte dar aud în spatele meu niste pași...

???:ce face un băiețel ca tine pe drum la ora asta târzie?

Eu: Nu stiu,numar oițe...tu ce plm crezi ca fac?

???: Eu cred că ar trebui să vorbești mai frumos...

Eu:Serios?Da cine ești tu să vorbesc frumos cu tine?

???: Eu sunt Jane,Jane the killer soo...
Eu:Fuck.. după ce ca mi-a murit familia acu mă întâlnesc și cu o criminală in serie...

Jane:Mda...prea multă drama...treci la cuțit(killer face)

Ne luptăm câteva minute(mă rog,eu mai mult fug) se pregătește să-mi dea lovitura fatală dar...

???:Jane,stai

Jane: Why?Lasa-ma să îmi termin treaba

???: Nu fai retardo,e copilul  celui Apus

Jane:Aaaa

Eu:Mda eu fug...

???:Nici să nu te gândești

Jane:Fuck a adormit

???:Hai să îl ducem la conac

Jane: Ok...

Creepypasta lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum