Mano širdis daužėsi krūtinėje, o kvėpavimas pagreitėjo. Filmo kurį žiūriu - klyksmas, liko tik 20 minučių, o aš jau žinau kas žudikas prieš jam pasirodant.
Tamsi figūra ekrane pagauna mano akį, tačiau atsisukus nieko nematau, tik tamsą. Keista.
Vėl susikoncentruoju į televizoriaus ekraną, kuriame rado mirusį žmogų. Kodėl po velnių tiesiog negali sėst į mašiną ir nuvažiuot?!
Mano mintis vėl nutraukia skambutis į duris. Aš greit sustabdau filmą ir lėtai judu link durų. Žinau, kad tai kvaila, bet truputį nerimauju, kad klyksmas stovi kitoje durų pusėje. Per skylutę pažiūrėjus nieko nepačiau. Atrakinau dvi durų spynas ir atidariau duris, tačiau čia nieko nėra.
Įėjau atgal į vidų, uždarydama duris ir užrakindama dvi spynas. Jau norėjau vėl paleisti filmą kai staiga pradėjo skambėti mano telefonas.
"Alio?" Pridėjau telefoną prie ausies vėl matydama juodą figūrą ekrane, tačiau vėl apsisukus nieko nematau
"Ar tu visdar eisi į vakarėlį šiandien?" Mano geriausia draugė Hailee, paklausia atitraukdama mano mintis nuo paslaptingos figūros.
"Aš kaip ir turiu siaubo filmų maratoną šiandien"
"Nuoboduu. Tu vyksi su manim į vakarėlį. Atvažiuosiu tavęs devintą. Iki!" Ji viską greit išdėstė prieš padedant ragelį, nespėjus man pasiginčyti.
Laikrodis rodė, kad turiu dar keletą valandų, todėl pabaigsiu žiūrėt filmą. Prieš man spėjant įjungti filmą, figūra ekrane sujudėjo. Išsigandus pasisuku atgal, tačiau čia ir vėl nieko nėra. Užsimerkiau ir gyliai įkvėpiau
" Filmas tave išgąsdino. Tik pabaik žiūrėti filmą ir nusiramink " sušnabždėjau sau, lėtai sukdamasi atgal į televizorių. Figūra dabar buvo dingusi.
Baigus žiūrėti filmą užlipau laiptais į viršų ir įėjau į dušą. Vanduo bėgantis mano kūnu truputi mane nuramino ir atitraukė dėmesį nuo figūros ekrane. Po dušo apsirengiau juodą suknelę, bandydama ignoruoti faktą, kad užtrauktukas užstrigo. Pradėjau dažytis, būdama itin atsargi su eyeliner'iu, kai staiga durų skambučiui nuskambėjus šiandien jau antrą kartą. Įsijungiau telefoną, tačiau skambučio nuo Hailee's nebuvau gavus.
Lėtai nuėjau prie durų, pagrinde dėl to nes muvėjau aukštakulnius. Kaip ir praeitą kartą pažiūrėjau pro durų skylutę, tačiau ten ir vėl nieko nebuvo. Nesivarginau atidaryti durų, nes saulė jau buvo nusileidus ir nenoriu stovėti šaltyje naktį ir nieko nematyti.
Grįžau atgal į vonią ir pabaigiau dažytis. Tik spėjau įdėti lūpdažį į rankinuką, durų skambutis vėl nuskambėjo.
Priėjau prie durų dabar su didesniu pasitikėjumu ir nesivargindama pažiūrėti pro skylutę atidariau duris.
" O, aš nežinojau, kad tu čia " pažiūrėjau į Hailee, kuri stovėjo priešais mane.
" Bandžiau tau skambinti, tačiau neprijungė linijos. Tavo telefonas vėl tikriausiai stringa " Ji įeina į namus. Mano telefonas maždaug kas kartą per du mėnesiu pradeda labai strigti, tačiau vėliau veikia kuo puikiausiai.
" Atrodai gražiai! Džiaugiuosi, kad šįkartą pasistengiau " prišoko prie manęs, truputi mane išgąsdindama.
" Ačiū tikriausiai. Prieš išeinant leisk man pasiimti rankinę " Nubėgau į vonią ir pagriebus rankinę išjungiau visas šviesas.
" Aš tau visdar taip pavydžių, kad turi namą. Mano butas, mane jau baigia užknisti " Ji prisipažino, apžiūrinėdama mano mažą namą.
" Jeigu nebūtum tokia tinginė, galėtum susirasti namą už gerą kainą. O dabar eime! " Išstūmiau ją iš namų ir juos greit užrakinau