1.részBill felült az ágyában,és örömmel konstatálta,hogy Mishel minden reggel egyre csinosabb.Kikelt az ágyból,majd az ágy szélén ülve merengett.Újabb nap,újabb unalmas kutakodás egy szellem után,aki valószínüleg a pokol egyik bugyrában húzódott meg,mivel a 17-es század két egész év után is nem jutottak tovább a küszöbnél a kutatásban.
Érezte ahogy megrezzen mellette Mishel.Rápillantott,Mishel pedig visszamosolygott rá.
-Min töröd annyira a fejed?-kérdezte álmosan Billtől
-Azon gondolkodtam,hogy két év sikertelen kutatás után van még mit kutatni?Mármint,Thomasnak ez túl jól megy.A Társaság hónapokkal hamarabb elkellett volna fogja,és mégis...csak a Föld magját nem túrtuk még fel-nevetett
-Hiába agyalsz ezen,nincs haszna.Thomas egy elképesztően találékony ember,szerintem sose kapják el.
-Lehet,hogy igazad van,talán tényleg elnyelte a Föld.
Amint Bill ezt kimondta Alex lépett be az ajtón:
-Nem akarom megzavarni a 4-es alfát,és kedvesét,viszont mindenképp tudniuk kell valamiről:tudjuk hol van Thomas.
Bill olyan sebességgel öltözött fel,mintha az élete lett volna veszélyben.Mishel meredten bámult rá.
-Mindenkit a műveletibe,és riaszd a századokat.Mond meg az Omegának,hogy a 0-sokbòl elviszek egy tizedet(0-soknak nevezték az új század embereit,akik már nem is voltak olyan újak, 5 századnyi ember tartozott a kötelékükbe).Mishel megkérhetlek,hogy elvezeted a 17-eseket,amíg meg nem érkezem?
-Természetesen parancsnok.-tisztelget bályossan Mishel.
Alex,és Bill kiléptek a folyosóra.A WBárka élte minden napos zavart zsongását.Bagoly fiókák,és 0-sok mentek jobbra balra.A 7-es alfa előadást tartott a Társaság birodalmi céljairól,és fenntarthatóságáról.
-Hol láttátok utoljára Thomast?-kérdezte felzaklatva a folyóson Bill Alexet
-Újságot olvasott egy padon,a Fehérházhoz közel.Tudtommal még mindig ott is van.
-Két évig egy hangot sem hallunk róla,majd csak felbukkan egy padon újságott olvasva.Ez túl gyanús.Hozz tíz embert a századodból,az én tíz emberem is szomjazik a vérre.
Thomas tényleg egy padon ült a Fehérház környékén,az aznapi újságot olvasta,amikor egy alak lépett hozzá.
-Uram,maga Thomas Newman?-kérdezte
-Sss...ezt még befejezném,fura dolog amikor az ember két évig semmit nem tud a világról.-csitította
-Akkor bemutatkoznék:Bill Newman vagyok.-mutatkozott be
-Bill?-felnézett- pedig azt hittem kimaradsz ebből drága fiam.Nagy hülyeség volt ezt tenned.Hiába a Newmanek már csak ilyenek.Mesélj milyen alfáskodni?Átmosott már a Társaság?
-Nem tudom miről beszél.A Társaság mindig a pártomat fogta.
-Hát persze.-mosolygott Thomas
-Miért vagy itt?-váltott hangnemet Bill
-A két szememmel akartam látni,hogy alfa lett belőled.Tudod,ez családi örökség.
-Hol voltál eddig?
-Hol?Te hol voltál eddig.Erre nincs időnk,gyere mennünk kell.
-Mi?Hova?Ezt nem értem.-húzta fel a szemöldökét Bill
-Bemutatom neked a Kancellárt.Majd ott megértesz mindent.
-Sajnálom,nem engedhetem,hogy elmenj.-Bill egy rádiót vett elé-Alex,küld az embereket,elfogjuk a célpontot.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A szabadkőnűves 2. :Vörös és Kék
Bilim Kurgu"A szabadkőműves 1:A szent grál" folytatása. Thomas Newman nagyon titokzatos házigazdájáról megtudjuk,hogy ki is,és garantálta 180°-os fordulatot vesz a cselekmény. Két év alatt Thomas a Kancelárnál tevékenykedett,Bill egy igazi alfává vált,és Liza...