1)Prima zi...

7 0 0
                                    

Bună, eu sunt Lexy Smith și am 17 ani. Anul acesta eu si părinți mei ne-am mutat într-un oraș nou, asta înseamnă că o să am o școală nouă. Partea nasoala e că nu cunosc pe nimeni și mâine e prima zi.
*dimineață*
Alarma mă trezește din somnul meu dulce. Îmi fac rutina de dimineață, mă îmbrac în blugi mei negri, un tricou alb teniși și sunt gata. Cobor jos unde mama mă aștepta cu micul dejun.
Mama: Neața, puiule.
Eu: Neața.
Mama: Ești gata pentru prima zi de școală?
Eu: Să zicem:)
După ce mănânc, plec către școală. Când ajung îmi dau seama că eu nu știu unde îmi este clasa... Oh nu... Norocul meu a fost că fix atunci a trecut o fată pe acolo:
Eu: Mă scuzi nu stii cumva unde e clasa a-11-a M.I.?
Ea: Ba da! Într-acolo mergeam și eu. Eu: Serios?
Ea: Da. Tu trebuie să fi colega cea nouă nu?
Eu: Da. Sunt Lexy Smith.
Ea: Bună, eu sunt Ema Wokord. Acum că am făcut cunoștință, hai să mergem să nu întârziem din prima zi :)
Eu: Da :))
Intrăm în clasă , iar Ema îmi face semn să mă așez lângă ea în ultima bancă de la geam... Drăguț 😊... Profa intră în clasă.
Profa: Bună, copii. Anul acesta o să avem o colegă nouă. Drago, vino si prezintă-te.
Eu: Bună, eu sunt Lexy Smith și vin din California. Să am o școală nouă nu e o nautate pentru mine, deoarece mă mut foarte des. Sper să ne înțelegem bine.
Profa: Mersi dragă și bine ai venit.
Mă duc la loc în bancă.
Ema: Sper ca de data asta să nu te mai muți, pentru că pari foarte de treabă.
Eu: Mersi 😘 Și tu.
După ce ora s-a terminat, eu si Ema hotărâm să mergem pe coridor, dar când să ies pe ușă ,cineva mă prinde de mână...

Oare cine o fi? În capitolul următor... ♡ Sper să vă placă, mai ales că e prima carte! Vă pup : *♡

Fata nouă...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum