1/1

692 27 9
                                    

Byl začátek září . Čas když studenti se vrací do Bradavic , mezi něma byl i Draco Malfoy a Hermiona Grangerová . Dva nejlepší přátelé.

Draco se už těšil na setkání s Hermionou , chtěl ji toho tolik říct . Hermiona se naopak už velice těšila na svého nejlepšího kamaráda Draca kterého celé prázdniny neviděla . Chyběl ji . Chyběla mu.

Konečně došli na svoji kolej kde si dali jen věci a uz běželi obadva do knihovny protože věděli že se tam potkají. Konečně se po tak dlouhé době opět vidí Zmijozel a Nebelvír nejlepší kamarád.

"Draco!" Padla mu Hermiona do náruče a uvěznila ho v přátelském objetí.

"Hermiono" smál se Draco . Byl rád že vidí svoji nejlepší kamarádku.

"Jaké byli prázdniny?" Zeptala se Hermiona se zájmem. Draco se pobaveně ušklíbl. Když si vzpomněl co za prázdniny zažil.

"Někoho jsem poznal . Jmenuje se Cande. Taky chodí do Bradavic chci vas seznámit. " Řekl Draco s úsměvem. Hermiona byla šťastná že je Draco šťastný. Ale ani jeden nevěděl co se stane za pár měsíců.

Uběhlo už několik dnů Draco a Hermiona , spolu každý den chodili do knihovny. A Draco básnil o Cande . Hermiona byla šťastná že je její kamarád šťastný . Zrovna se chystali jít projít obadva se šli převléct . Hermiona si vzala šálu co ji daroval Draco , byla to šála Zmijozelu . Na důkaz přátelství. Naopak Draco si vzal šálu Nebelvíru kterou mu darovala Hermiona na důkaz přátelství.

"Ahoj" došla k němu Hermiona s úsměvem na rtech . Draco ji obejmul a naznačil ať jde. Hermiona se nechápavě podívala.

"Chci vás už seznámit ona je moje přítelkyně a ty moje nejlepší kamarádka" řekl konečně Draco . Hermiona nevědela byla nervózní konečně poznat Cande. Přítelkyni sveho nejlepšího kamaráda.

"Moc ráda ji poznám" řekla konečně Hermiona a Draco se zářivě usmál. Byl rád že jeho nejlepší kamarádka chce poznat jeho přítelkyni.

Byl začátek listopadu a to znamenalo jedno poprvé se potkají Cande a Hermiona . Draco s něma nebude . Obě dívky byly velice nervózní z toho že poznají tu druhou , Cande chodila do Zmijozelu jako Draco, byla ohromena jaký vztah má Hermiona s Dracem . Popravdě na ni trošku žárlila.

Hermiona chodila nervózně po pokoji . Ginny ji pobaveně sledovala . Ale vždycky když chtěla něco říct tak na ni přistál vyčítání pohled Hermiony takže nikdy nic neřekla. Hermiona byla nervózní , pozná ji už tak brzo.

A bylo to tady obě dívky se vydali na místo určené , tam kde mají sraz . A bylo to tady obě dívky stojí v tváři v tvář . Obedve nervózní jak něco.

"Já jsem Hermiona" řekla Hermiona a natáhla k Cande ruku , Cande ruku přijala a usmála se " Cande " řekla s unavené . Hermiona si oddechla . Cande vypadala velice simpaticky . Cande si to samé teď myslela o Hermione . Všechen stres je pryč .

Byl začátek prosince . Hermiona a Cande se spřátelili . Za což byl Draco hodně rád. Ale Hermiona sním už netravila tolik času teď naopak byla pořád s Weaslym. Nevi proč ale začínalo mu to vadit. Zrovna se díval na šálu co mu dala Hermiona a povzdechl si za dva týdny je ples . Draco tam jde s Cande . Hermiona tam jde s Ronem . Hermiona si to nechtěla přiznat ale začínala něco cítit k Ronovi .

Je polovina prosince to znamená ples.  Draco čekal na Cande , která mu řekla že ještě není hotovo. To stejné se teď odehrávalo v koleji Nebelvíru jen s tím rozdílem že tak šlo o Rona a Hermionu.

Obadva páry konečně vyrazili do velké síně.  Když konečně vstoupil i pár z Nebelvíru . Draco si mohl nechat očí pro Hermionu , která teď šla s úsměvem kolem něho.

Sakra Draco však ti ji miluješ!  Problesklo Dracovi hlavou. Hned se to snažil zahnat ale nedařilo se mu to , teď viděl jak spolu tančí. Cande se zrovna bavila s Pansy. Draco toho využil a sel za Hermionou a Ronem.

"Můžu ti ji na chvíli ukrast?" Zeptal se Draco Rona . Který po dlouhém zaváhání souhlasila. Šel s Hermionou na taneční parket. Obadva se dívali do očí . Obadva se topili v očích toho druhého.

"Vypadáš nádherně" zašeptal Draco Hermioně , musela se usmat . " Vážně ti to sluší když se červenáš " pronesl s úšklebkem.

"Nech toho!" Praštila Hermiona Draca do ramene. Ten to jen pobaveně sledoval. Hermiona se pak taky začala smát. Obadva si právě uvědomovali jak je pro ně ten druhy důležitý. Hermiona se vytvořila vráska na cele , nevěděla jestli něco cítí k Dracovi , naopak si byla jistá že něco cítí k Ronovi.

Byl konec prosince . Hermiona, Ron , Draco a Cande spolu bývají spolu velice často . Před týdnem se Hermiona a Ron dali dohromady. Dracovi se to nelíbilo ale věděl že si nemůže dovolit něco říct . Tak raději mlčel. Hermiona nevěděla naopak jestli je šťastná , vždycky když se podívala na Draca cítila divný pocit v břiše , to co u Rona necítila.

"Musime si promluvit Hermiono" řekl Draco když Cande a Ron odešli. Hermiona pouze přikývla počítala s tím že k tomuto rozhovoru někdy dojde .

"Hermiona Jean Grangerova miluju tě " pronesl tiše , Hermione srdce zajasalo.

"Taky te miluju" řekla Hermiona a poprvé se políbili. Ten políbil byl plný lásky kterou obadva teď cítili.

Byl konec ledna . Hermiona a Draco svůj vztah tajili . Ani Ron ani Cande o ničem nevěděli.  Draco a Hermiona byli zamilovaní obadva cítili velkou lásku.  Ale jednou se to stát muselo zvrat. Draco řekl něco čeho bude navždy litovat.

"Už toho začínám litovat . Nenávidím ji . Konečně jsem si to znovu uvědomil je to pouze mudlovská šmejdka " pronesl , věděl že říká lži . Ale musel to říct . Hermiona to bohužel slyšela.

"Jak jsi mohl!" Zakřičela se slzami v očích. Draco se na ni vyplašeně podival. Hermiona to neměla slyšet.

Hermiona se Dracovi dokonce roku vyhýbala nechtěla sním nic mít. Víc se znovu sblížila se svým přítelem Ronem. Naopak Cande a Draco se rozešli.

Uplynuli už dva roky kdy se Hermiona a Draco znovu potkali. Cande a Draco jsou opět spolu ale jen protože Cande otěhotnela  . Mají spolu syna Scorpiuse. Naopak Hermiona a Ron spolu mají dceru Bellu .

Po dvou letech se dva bývalí nejlepší přátelé a milenci znovu potkají v hospodě . Kde se opijou stane se tam však něco nechtěli vyspali se spolu.

Hermiona po dvou měsících zjistila že je těhotná. Ronovi se svěřila byl neuvěřitelně naštvaný ale pak ji pochopil. Za což byla ráda. Vedela že Draco musí dát navždy konec.

O rok později už měla Hermiona krásnou dceru , pro její smůlu se Draco o jejím těhotenství dozvěděl a byl nadseni . Narodila se jejich malá princezna Rose.

Hermiona a Draco seděli v kavárně , chtěli být znovu přátelé už kvůli Rose. Ale stalo se něco co nikdo nečekal Hermiona zkolabovala. Ron všichni byli nervózní co ji je.

"Je nam to lito . Měli byste se jít rozloucit to jsou její poslední minuty života" tato věta zněla Dracovi pořád v hlavě . Hermiona zemre? Vešel do pokoje kde ležela. Jako tělo bez duše.

"Draco" řekla dívka ležící na posteli tiše . Draco k ní hned došel " Už se to nikdy víc nestane. Nikdy víc" řekla než se její oči nadobro zavreli

Nikdy víc
Nikdy víc
Nikdy víc

Znelo mu to furt v hlavě. Draco si vzal Rose k sobě . Ron zůstal s Bellou sám. Naopak Draco měl i Scorpiuse . Cande od něho odešla. Hledel na šálu Zmijozelu a Nebelvíru které leželi vedle sebe. Dívka která nosila po dlouhé roky šálu Zmijozelu už ji nikdy víc mit nebude. Tohle byl konec příběhu Hermiony Grangerové a Draco Malfoy

Dramione- Už nikdy vic Kde žijí příběhy. Začni objevovat