Titkok

105 3 1
                                    

Marinette szemszöge:

-Nem értem ,Lara miért mondta az hogy Adriennel "együtt élnek".-miközben ezen agyaltam, felém tartott Alya.
-Hé kislány,  mi volt ez?! Mit beszéltél Laraval?
-Áh, semmi különöset. -mondtam védekezőképpen.
-Na mindegy is, milyen jó higy nagy szünet van. Nem jössz el sétálni egyet a parkba?
-Dehogynem! -gondoltam nem árt egy kis friss levegő.
Miközben sétáltunk, leültünk egy padra, és hát pont kiket láttunk meg?
Hát persze higy Larat meg Adrient!
Úgy felmérgeltem magam, hogy azonnal elköszöntem Alyától,és elbújtam hogy átváltozzak Katicává.
Mikor előjöttem egyből oda mentem hozzájuk és (mint aki nagyon sokat tudna Lararól )elhívtam őt.
-Figyelj! Tudom higy ki vagy!! Azonnal szakítanod kell Adriennel!
-Várj mi?! Tudod higy ki vagyok? És szakítani Adriennel?
-Igen jól hallottad!
-De hát mi nem is....
-??
-Adrien a bátyám.
-😶😮😓 Khm.... Oh, akkor ti nem is jártok.....
-Hát elég fura lenne ha a bátyámmal járnék... -Ja, tényleg....Szóval tudod, most mennem kell..... A szuperhősöknek mindig akad fontos dolga.. Khmm.. -azzal gyorsan ellendítettem a yoyómat és megálltam egy háztetőn.
-Hogy lehetek ilyen hülye?! Most mit gondolhat Katicáról? -miközben gondolkodtam szembe találtam magam Macskával.
-Szervusz drágám, hallottam egy rajongóddal elég kínos helyzetbe kerültél.
-Hogy mi?! Te ezt honnan tudod?! Vagyis... Oh. UH... Oké igen!
-Mibaj történt?
-Á semmi különös, csak kérdeztem pár dolgot, de semmi komoly..!
-Értelek!
Ekkor csippant egyet a fülbevalóm és köszöntem is Macskától. Amint hazaértem, lefürödtem és a gondolataimba merengve aludtam el...

Sziasztok!
Itt a kövi rész. Bocs ha túl sokáig nem írtam, de sajna nem volt időm. Kérlek ha tetszett neked amit olvastál, és szeretnéd hogy a történet folytatódjon, jelezd egy vote-tal! Köszi hogy elolvastad!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 24, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Miraculous Where stories live. Discover now