2 IULIE
.................................................................................. Buna sunt Anny Vink am 18 ani...
Am venit in Homesk la tatal meu...stiu ca nu are o populatie asa mare si nici pe Harta nu exista eu sunt aici si nu ma impiadica nimic.
Mama si tatal meu sunt divortati trebuie sa stau cate o perioada cu amandoi...Iar mama si-a gasit pe alt cineva e un Hambalist si il
cheama Bill....e fain tipu dar nu prea cred ca e pe stilul mamei dar nu mai conteza.VACANTA
..................................................................................Acum il voi prezenta pe Jake Cllay...e prietenul meu...adica un amic stiti voi nimic mai mult...are19 ani si el a fost primul prieten de cand am venit aici...e putin ciudat se misca repede mereu cand il atingeam era rece...el spune ca nu e nimic dar pana la urma voi afla...am intrat pe net... am cautat toate sintomele pe care le-am vazut la el ...si nu mi-a venit sa cred...este...este.....un...ceee?? nu are cum e imposibil....nuu...nuu...e..e..e..un...VAMPIR?
Asta explica cam tot ,mainile reci,ochii lui caprui care deveneau rosiatici...sau atunci cand mi-a spus ca miros bine...hămm...
daca el..a vrut sa...ma infulece...stiuu ca suna ciudat dar nu cred asta pentruca tine prea mult la mine....stii acum stiu ce sa fac..
mdaa..o sa-l sun...
-Heii Jakeii
-Hei ,ce ai patit ?
-eu...pff..nimicc
-ok...de ce mai sunat ?
-paii...
-zii...te rog ma ingrijorezi
-bine...uite nu te supara dar vreau sa imi raspunzi sincer....tu..estii..cumvaa..
-ce?ce sa fiu, zi ?
-VAMPIR?
-off...hai coboara,ne intalnim la marginea padurii Anifehrm
-bine..
-hai repede
-bine.
..................................................................................Ajung acolo...il vad putin suparat...
-Hei..ce ai patit?
-Nimic pai am vrut sa vb despre...
-Ca tu esti un VAMPIR?
-Mda ...
-Uite vreau raspuns sincer nu minciuni !
-bine
-Deci?De ce nu mi-ai spus de la inceput?
- Am crezut ca o sa te sprii sau ceva de genu asta....
-Ai crezut prost!!
-Bine iarta-ma ...o sa iti explic tot hai sa ne plimbam
-uff binee
Lunduma de mana si povestindu-mi viata lui din-naintea transformarii intr-un"Mostru".
-Stai,de ce mostru?
-Dupa ce devii un...
-Vampir..?
-Da..ai nevoie de hrana asa ca...vei fi nevoit sa ucizi oameni ca sa te poti hranii...ceea ce devii un mostru...cum prima oara am vrut sa fii tu un apetit...dar am inceput sa tin la tine si am devenit vegetarian...
-Adica mananci fructe legume ??
-haha nuu,adica ma hranesc cu sangele animalelor
-a okk nu e nimic de speriat cat timp esti langa mine
-bine ma bucur..
..................................................................................
A luat sfarsit ziua de azi...
..................................................................................
O să postez de 3 ori pe saptamană,sper sa vă placă...poveștile mele...vă pup❤😍
(scuzati-ma daca gasiti greseli de scriere)
CITEȘTI
💛Life Anny😶" Adevarul"
Science FictionHei,asta este o poveste...aproape adevarata unde Anny este venita noua in orasul nu prea cunoscut .... ca sa stea toata vara la tatal ei. Ea il va cunoaste pe Jeck care se va dovedi ca este in vampir cara la un momentdat se indragosteste de Anny.Ea...